DataPatrol Heads to Infosecurity Europe 2025
DataPatrol, a leading data security company redefining how organizations manage insider risks, is heading to Infosecurity Europe 2025.
LONDON, UNITED KINGDOM, May 26, 2025 /EINPresswire.com/ -- DataPatrol, a leading data security company redefining how organizations manage insider risks, is heading to Infosecurity Europe 2025, which will take place from June 4 to 6 at ExCeL London. The team will showcase its latest advancements in data security.________________________________________
What to Expect at Infosecurity Europe?
DataPatrol is shaping the Future of Screen-level Security and insider threat management.
At Infosecurity Europe, the company will showcase how organizations can extend visibility and control to the very surface where data is most vulnerable: the screen. Whether on desktops in the office, mobile devices in the field, or internal portals accessed remotely, DataPatrol’s technology delivers consistent, screen-level control across all environments. By embedding real-time, user-specific identifiers directly into the display, the watermarking solutions make every session traceable and accountable, without disrupting the user experience.
Learn more about DataPatrol’s Solutions.
About the Event
Infosecurity Europe is one of the continent’s most recognized cybersecurity exhibitions, drawing top vendors, CISOs, and security professionals from around the world to explore new solutions, discuss threats, and shape the future of digital defense.
Meet the DataPatrol Team
Stand C143 | ExCeL London | June 4 – 6
Stop by for:
Desjardins Negative Vacation Bank Class Action – Certified on Consent for the Purposes of Settlement
Refined Cane Sugar Market to Reach USD 120.1 Billion by 2035 As Rising Demand for Processed Food and Beverage Ingredient
Leading ERP solutions to showcase at Dublin ERP HEADtoHEAD™ event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.