Deviceful Supports IFS in World Record-Breaking Brand Campaign at Chicago O’Hare
Creative agency Deviceful have partnered with IFS’s brand team on a record-setting ( World Record ) brand campaign at Chicago O’Hare Int Airport
LONDON, OXFORDSHIRE, UNITED KINGDOM, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Independent creative agency Deviceful is proud to have partnered with IFS’s in-house brand team on the delivery of a record-setting brand campaign at Chicago O’Hare International Airport, now officially recognised as a World Records as the “longest static indoor billboard” at 304 feet.
The installation marks a major creative moment for IFS, the enterprise cloud and Industrial AI software leader, and comes on the back of its recent €15 billion valuation. Installed in Terminal 3, the campaign is seen by tens of thousands of travellers daily and serves as a bold creative statement: showcasing how IFS.ai is transforming global industries through Industrial AI.
"We’re extremely proud to have helped create this unique ad placement with IFS, recognised as a world record. It was an ambitious project that pushed both creative and media boundaries."
Marcus Harding CEO & Founder @ Deviceful
"Working with Deviceful has been a great experience. They delivered strong creative and worked seamlessly with our team to drive successful outcomes."
— Per Åsberg - Senior Brand Director - IFS
Deviceful worked closely with IFS’s brand and marketing teams to support the creative delivery of the billboard, helping to bring the team’s ambitious vision to life across production, execution, and rollout.
The campaign highlights IFS’s growing presence in the global enterprise software space and reinforces the brand’s reputation for doing things differently, with creative that doesn’t just cut through, but sets records.
Deviceful worked closely with IFS’s brand and marketing teams to support the creative delivery of the billboard, helping to bring the team’s ambitious vision to life across production, execution, and rollout.
About Deviceful
Deviceful is an independent digital creative agency partnering with ambitious brands and in-house teams to deliver impactful, on-brand, and performance-led creative at scale. From creative strategy to production and delivery, Deviceful helps brands show up better, across every channel, every time. Learn more at deviceful.co.uk.
Marcus Harding
Deviceful.
+44 (0)7866 478788
email us here
Marcus Harding
Deviceful Agency
+44 7866 478788
marcus@deviceful.co.uk
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Validated Progress, Proven Value: DTW Ignite Accelerates the Pathway to Autonomous Network Maturity for Connectivity
Validated Progress, Proven Value: DTW Ignite Accelerates the Pathway to Autonomous Network Maturity for Connectivity
Validated Progress, Proven Value: DTW Ignite Accelerates the Pathway to Autonomous Network Maturity for Connectivity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.