‘Discover Your Korea in Salt Lake City’ Successful – Boosting Korea Travel Demand in the Midwest U.S.
This event was organized to celebrate Salt Lake City Airport’s only direct route to Asia and served as a strategic networking opportunity aimed at promoting travel to Korea among the travel industry across the Midwest region, including Utah, Colorado, Arizona, and New Mexico. The goal was to encourage the development of Korea travel packages and stimulate interest in transit tourism through Incheon.
Hosted jointly by KTO, Incheon International Airport Corporation, and Delta Air Lines, the event featured various promotional sessions and attracted strong interests, with more than 80 participants from the U.S. travel industry, key retail and wholesale agencies, airlines, and media representatives.
The event began with a Travel Mart and cultural experience segment, where participants engaged in Korean cultural activities such as a photo booth, calligraphy, and hand mirror painting, all while having the opportunity to network naturally. The official session followed with KTO introducing the latest tourism trends and contents related to Korea, while Delta promoted its new route, and Incheon Airport highlighted its world-class transfer services and infrastructure.
A K-Pop cover dance performance drew enthusiastic applause from attendees, and the subsequent luncheon and prize drawing added vibrancy and excitement to the event.
More than just a platform for information exchange, the event played a meaningful role in solidifying relationships with the emerging Korea travel market in the U.S. Midwest.
KTO stated that it will continue to promote the appeal of Korea across diverse regions of the United States through ongoing communication and collaboration with local partners. By delivering Korea’s rich tourism content more effectively and tailoring marketing strategies to regional characteristics and demand, KTO aims to steadily expand the Korean inbound travel market. It also plans to strengthen relationships with key partners and carry out strategic marketing efforts across various channels to firmly position Korea as a premier travel hub in Asia.
SeoHyeon JUNG
Korea Tourism Organization Los Angeles
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

New Streaming Guide Shows How to Watch the 2025 F1 Canadian Grand Prix Live — Free and Legally
Rosec Jewels Launches Lab-Grown Diamond Bridal Ring Set Collection for the 2025 USA Wedding Season
Trademark & Brand Imitation Fraud Set To Dominate Discussions At The CXO 2.0 Conference
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.