Discovered.TV and MHTN Forge Strategic Alliance to Elevate Mental Health Awareness
Discovered.TV has partnered with the Mental Health Television Network (MHTN) to promote and expand access to mental health education.
This collaboration, launched during Mental Health Awareness Month, will leverage Discovered.TV’s patented Enhanced Content Sharing Platform (ECSP) and MHTN’s expert-driven content to reach over 70 million viewers across 2,000+ websites and streaming platforms, including iOS, Android, Roku, and more.
“Our partnership with Discovered.TV empowers us to reach wider communities, increase mental health literacy, and inspire positive change,” said Kieran Clarke, Co-Founder & CEO of MHTN.
“Discovered.TV is deeply committed to transforming mental health conversations,” added Charles Pankey, CEO of Discovered.TV. “Together with MHTN, we aim to make a real difference worldwide.”
Key Initiatives:
Educational Programming: Streaming MHTN’s mental health-focused shows.
Expert Content Creation: Curated, evidence-based resources.
Global Awareness Campaigns: Joint efforts to destigmatize mental health.
About Discovered.TV
Discovered.TV is a patented ECSP platform supporting creators with fair revenue sharing and innovative video technology. Learn more at www.discovered.tv.
About MHTN
The Mental Health Television Network delivers curated, evidence-based content to normalize mental health conversations and provide accessible support.
Discovered.TV
Discovered USA Inc.
+1 917-328-9739
contact@discovered.tv
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Author Mark Levy Discusses Debut Novel What a Mess: Blackmail on The BrightWord Books Podcast
Daylight Launches New Impact Investing Certificate for Advisors Navigating the $1.5 Trillion Marketplace
De Marbella a la Corte Suprema: Artista Julian Raven Presenta Petición de Emergencia en Medio de la Crisis Smithsonian
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.