ActiveOps and GB7s support Rugby LA and Compton Youth Academy League with TRY For Good at the HSBC SVNS LAX 2025
ActiveOps to make a donation for the rugby program at Compton YAL for every try scored by GB7s throughout the HSBC SVNS LOS ANGELES tournament.
ActiveOps’ initiative, entitled ‘ActiveOps TRY For Good’, will see ActiveOps donate 130 United States Dollars to the Compton YAL Rugby program for every try scored by the GB7s Men’s and Women’s teams throughout the tournament in LA. As well as this, the GB7s teams met, played and trained with some of the players involved in Compton YAL Rugby program ahead of the tournament.
Harrison Herndon, Executive Director of Rugby LA said: “The ActiveOps TRY for Good initiative with the GB7s teams enables us to create an amazing experience with the GB7s teams and their donation has allowed us to revive the program and supports our mission of making rugby accessible for all young people across Los Angeles."
Bhavesh Vaghela, EMEIA CRO and Global CMO at ActiveOps, said: “We are thrilled to be at the LA7s to not only support GB7s but to also offer some local support to the Compton YAL rugby program. We have a number of clients and prospects throughout USA and the whole company is proud to be involved in Rugby Sevens, to show the importance of data and analytics in the sport. But more than this, through the ActiveOps TRY For Good initiative, we want to ensure that sport is for everyone, no matter your background, age, gender, ethnicity or ability.”
Joe Lydon, Great Britain Men’s & Women’s Rugby Sevens (GB7s) Performance Director added: “We are delighted to support this great ActiveOps initiative ahead of the LA7s. To meet and engage with the players involved in the Compton YAL Rugby program was truly a wonderful and inspiring experience. The ActiveOps TRY For Good initiative further fuels our players drive to score as many tries as possible this weekend.”
The ActiveOps TRY For Good initiative has now supported local charities at all locations of the HSBC SVNS Series 2024/25: Dubai, Cape Town, Perth, Vancouver, Hong Kong, Singapore and Los Angeles. For more information, please see activeops.com
Sig Watkins
Fit Management
+ +44 7595 984476
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.