Komunikaty PR

Advanced Building Materials Market to Grow from $56.7 Billion in 2021 to $111.7 Billion by 2031, at a CAGR of 6.8%

2025-07-01  |  08:55:06

Advanced Building Materials Market Research, 2031: AMR

Advanced Building Materials Market Expected to Reach $111.7 Billion by 2031—Allied Market Research

WILMINGTON, DE, UNITED STATES, July 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to a new report published by Allied Market Research, titled, “
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-04 | 22:55:03

DRAM Market Expected to Hit $10.2 Billion by 2032, Registers Steady 5.4% CAGR From 2022 to 2032

Dram MarketThe Global DRAM Market was valued at $6.2 billion in 2022, and is projected to reach $10.2 billion by 2032, growing at a CAGR of 5.4% from 2023 to 2032.In 2022, the SDRAM segment accounted for maximum revenue and is projected to grow
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-04 | 22:55:03

Zinc Ion Batteries Market Expected to Hit $467.1 Million by 2032, Heats Up with 4.2% CAGR

Zinc Ion Batteries MarketZinc Ion Batteries Market size was valued at $314.6 million in 2022, is projected to reach $467.1 million by 2032, grow at a CAGR of 4.2% from 2023 to 2032.Aqueous zinc ion batteries sub-segment emerged as the global
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-04 | 22:55:03

Evaluating Gutter Guards for South Louisiana Homes: Investment Insights and Seasonal Benefits

Gutter guards may reduce clogging and ease maintenance under South Louisiana conditions”— Brandon RaybornPICAYUNE, MS, UNITED STATES, July 4, 2025 /EINPresswire.com/ -- Seamless Gutter Specialists, headquartered in Picayune,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.