Aged in Oak Debuts Online Bourbon Community May 15, with Auctions and Bottle Appraisals Coming Summer 2025
Built by collectors, for collectors, the launch marks the first phase of a broader rollout, including expert-led appraisals and in-person events.
VERNON HILLS, IL, UNITED STATES, May 15, 2025 /EINPresswire.com/ -- Aged in Oak, a new online auction house for rare bourbons and whiskeys, officially launches on May 15, introducing a trusted space for enthusiasts, collectors, and sellers to connect over the shared pursuit of fine spirits.
Founded by three collectors, Aged in Oak was born from a simple frustration: the existing marketplace lacked trust, transparency, and human connection.
“We didn’t see a space that valued the people behind the pours,” says co-founder Doug Pantle. “So we built Aged in Oak to be what we wished existed—authentic, transparent, and rooted in community.”
The online space at AgedInOakAuctions.com is now live. Bourbon lovers can sign up for the newsletter to join the community and receive early access when auction submissions open in July. The first live auction will go live later this summer, featuring fully authenticated bottles, fair bidding, and collector support from start to finish.
In Fall 2025, Aged in Oak will open its flagship tasting room in Vernon Hills, Illinois—a gathering place for events, education, and curated in-person experiences that complement the online platform.
Designed for both seasoned connoisseurs and curious newcomers, Aged in Oak combines the ease of digital auctions with the soul of the bourbon community. It’s more than a marketplace. It’s a place to belong.
About Aged in Oak
Aged in Oak is the trusted marketplace where bourbon and whiskey lovers buy and sell rare bottles with confidence. Every bottle is authenticated. Every auction is transparent. Every experience is grounded in community. Learn more at AgedInOakAuctions.com.
Lindsey Habenicht
Aged in Oak Auctions
press@agedinoakauctions.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artist SupaNova Slom Drops His New Single 'M.R.E (Meditate Radiate Elevate)' Featuring Londrell, Lalah Delia & Elle E.D
RMPStudio™ Announces Former Radio City Rockette Transforms Career Redirecting Concussion #1 Bestselling Spiritual Memoir
Artery Studios Highlights the Critical Role of Medical Illustration in Litigation Proceedings
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.