Caroline O’Connell Appointed as Chief Revenue Officer at Vistatec
DUBLIN, IE-D, IRELAND, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Vistatec, a global leader in multilingual content solutions, is pleased to announce the appointment of Caroline O’Connell as Chief Revenue Officer (CRO).
In this key leadership role, Caroline will lead Vistatec’s global revenue strategy, focusing on driving growth, expanding AI-driven service offerings, and enhancing customer success worldwide.
“Caroline is an exceptional addition to our executive team,” said Tom Murray, CEO at Vistatec. “Her proven track record in driving innovation and growth, particularly in AI, along with her deep understanding of global markets and customer-centric mindset, aligns perfectly with Vistatec’s vision.”
Caroline brings over two decades of experience in the localization industry, most recently serving as a Managing Director for EMEA. She is recognized for her strategic leadership, business development acumen, and expertise in AI services.
A graduate of Trinity College Dublin with a Bachelor of Science in Information Systems, Caroline is known for her ability to build strong relationships and lead high-performing teams.
“Joining Vistatec is an exciting step,” said Caroline. “I look forward to working with our talented global teams to execute bold growth strategies and deliver exceptional value to our clients.”
About Vistatec
Vistatec works with many of the world’s most iconic brands to optimize their global commercial potential. Operating since 1997, Vistatec is a recognized leader in AI, localization, and multilingual content solutions. Vistatec partners with businesses to navigate the complexities of global markets, ensuring impactful and culturally relevant communications. With our global headquarters in Dublin, Ireland, and locations worldwide, Vistatec continues to lead industry benchmarks through innovative technologies and strategic insights.
Christine Tubridy
Vistatec
+353 1 416 8000
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

OneIsAll Brings Peace of Mind to Summerfest Fans with Smart Pet Care Solutions
SilverTech Recognized with Industry Website Design and Development Award for Two Financial Clients
Barcelona Technology School and SNATIKA Forge Strategic Partnership to Launch Global Doctorate Programs
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.