Collaborator.pro Lets Publishers Monetize Live Content
New feature enables publishers to earn more by offering link and anchor edits in existing articles.
With the “Edit Published Articles” feature, SEO professionals no longer need to request full re-publications to update links. Instead, they can submit targeted change requests for published articles. Publishers are notified of each request and can either accept or decline the proposed changes.
Publishers (website owners) can choose how this service works: they can offer edits free of charge or for a fee (5%, 10%, 15%, or 20% of the current article placement price). Those who don’t want to offer this service can keep this feature disabled.
Updates don’t require website re-moderation and don’t affect its status on the platform — the process is seamless and efficient.
Collaborator.pro continues to introduce major catalog updates, enhance the platform and unlock new features, helping SEO specialists and PR marketers to distribute their content. The “Edit Published Articles” feature is now available to all users — activate it today and turn your existing content into ongoing revenue.
Learn more at https://collaborator.pro
About Collaborator.pro
Collaborator.pro is a digital PR and content distribution platform connecting advertisers with vetted websites for sponsored articles, link building, and outreach. The platform offers smart campaign management tools, access to verified metrics, and continuous service improvements to support scalable and transparent content strategies.
Mykhailo Shcherbachov
Collaborator.pro
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Global Mailer Packaging Market to Reach USD 14.35 Billion by 2035, Driven by E-Commerce and Logistics Boom | FMI
Caton Delivers Flawless Live IP Transmission for EVO Japan 2025
Unlocking the Future of Glass Door Merchandisers: The Quiet Revolution of Energy Efficiency and Smart Refrigeration
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.