Columbia Bank Foundation Returns as All-In Sponsor for The Phoenix Center's 2025 Casino Night Fundraiser
The Phoenix Center, a nonprofit school serving students with autism and multiple disabilities, proudly announces Columbia Bank Foundation as an All-In Sponsor.
This marks the fourth consecutive year Columbia Bank Foundation has supported Casino Night at the highest sponsorship level—demonstrating a steadfast commitment to local organizations and inclusive education across New Jersey.
“Having Columbia Bank Foundation return as an All-In Sponsor means the world to our school community,” said Julie Mower, Executive Director of The Phoenix Center. “Their continued belief in our mission helps us deliver the personalized programs, therapies, and real-world experiences that make TPC so unique. We are beyond grateful for their partnership and generosity.”
As one of the largest private foundations in New Jersey, Columbia Bank Foundation provided over $2.3 million in grants to nonprofit organizations last year—supporting initiatives across affordable housing, health services, education, economic development, and more.
“Columbia Bank Foundation is proud to once again support The Phoenix Center’s incredible work,” said Thomas J. Kemly, President of Columbia Bank Foundation. “Their impact on students and families is both inspiring and essential. We’re honored to invest in programs that help young people grow, thrive, and reach their full potential.”
Casino Night is The Phoenix Center’s most anticipated event of the year—raising vital funds to support programs and services not covered by tuition, including community-based instruction, adaptive technologies, and therapeutic programming.
To reserve tickets, donate, or explore sponsorship opportunities, visit The Phoenix Center's website.
Monique de Maio
ondemand CMO Inc
+1 201-444-1597
monique|ondemandCMO.com| |monique|ondemandCMO.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Christine Hopkins Receives 2025 Vistage Leadership Award for Transformational Leadership and Business Resilience
Fasoo Expands Globally with Wrapsody eCo Cloud Update, Enhancing Supply Chain Security & Virtual Deal Room Capabilities
MINDVALLEY LAUNCHES E.V.E, AN AI THERAPIST THAT RESPONDS TO EMOTIONS IN REAL TIME
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.