Columbia Bank Foundation Returns as All-In Sponsor for The Phoenix Center's 2025 Casino Night Fundraiser
The Phoenix Center, a nonprofit school serving students with autism and multiple disabilities, proudly announces Columbia Bank Foundation as an All-In Sponsor.
This marks the fourth consecutive year Columbia Bank Foundation has supported Casino Night at the highest sponsorship level—demonstrating a steadfast commitment to local organizations and inclusive education across New Jersey.
“Having Columbia Bank Foundation return as an All-In Sponsor means the world to our school community,” said Julie Mower, Executive Director of The Phoenix Center. “Their continued belief in our mission helps us deliver the personalized programs, therapies, and real-world experiences that make TPC so unique. We are beyond grateful for their partnership and generosity.”
As one of the largest private foundations in New Jersey, Columbia Bank Foundation provided over $2.3 million in grants to nonprofit organizations last year—supporting initiatives across affordable housing, health services, education, economic development, and more.
“Columbia Bank Foundation is proud to once again support The Phoenix Center’s incredible work,” said Thomas J. Kemly, President of Columbia Bank Foundation. “Their impact on students and families is both inspiring and essential. We’re honored to invest in programs that help young people grow, thrive, and reach their full potential.”
Casino Night is The Phoenix Center’s most anticipated event of the year—raising vital funds to support programs and services not covered by tuition, including community-based instruction, adaptive technologies, and therapeutic programming.
To reserve tickets, donate, or explore sponsorship opportunities, visit The Phoenix Center's website.
Monique de Maio
ondemand CMO Inc
+1 201-444-1597
monique|ondemandCMO.com| |monique|ondemandCMO.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Comic Relief Amid Today’s Heavy Headlines: Holy Cash Explores Faith and Hustle
Presented by T-Mobile: NaVOBA Celebrates the 2025 Women's Veteran's Business Enterprise of the Year Recipient
TaxZerone Announces Filing Season for Form 941 – 2nd Quarter 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.