Discovered.TV and MHTN Forge Strategic Alliance to Elevate Mental Health Awareness
Discovered.TV has partnered with the Mental Health Television Network (MHTN) to promote and expand access to mental health education.
This collaboration, launched during Mental Health Awareness Month, will leverage Discovered.TV’s patented Enhanced Content Sharing Platform (ECSP) and MHTN’s expert-driven content to reach over 70 million viewers across 2,000+ websites and streaming platforms, including iOS, Android, Roku, and more.
“Our partnership with Discovered.TV empowers us to reach wider communities, increase mental health literacy, and inspire positive change,” said Kieran Clarke, Co-Founder & CEO of MHTN.
“Discovered.TV is deeply committed to transforming mental health conversations,” added Charles Pankey, CEO of Discovered.TV. “Together with MHTN, we aim to make a real difference worldwide.”
Key Initiatives:
Educational Programming: Streaming MHTN’s mental health-focused shows.
Expert Content Creation: Curated, evidence-based resources.
Global Awareness Campaigns: Joint efforts to destigmatize mental health.
About Discovered.TV
Discovered.TV is a patented ECSP platform supporting creators with fair revenue sharing and innovative video technology. Learn more at www.discovered.tv.
About MHTN
The Mental Health Television Network delivers curated, evidence-based content to normalize mental health conversations and provide accessible support.
Discovered.TV
Discovered USA Inc.
+1 917-328-9739
contact@discovered.tv
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

1001Canvas Launches 'Vintage Paint by Numbers' Collection — A Creative Tribute to Timeless Nostalgia
Industry Calls for Innovative International Student Accommodation Solutions
Alamaula vuelve a la Argentina: clasificados gratis sin comisiones ni vueltas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.