DOM Partners with Prerender.io to Solve JavaScript SEO Indexing Problems for Modern Websites
This partnership addresses one of the most common and costly problems faced by modern websites today: poor indexing due to client-side rendering. Websites built with JavaScript frameworks like React, Vue, and Angular often fail to display content properly to crawlers. As a result, critical pages go unseen, traffic suffers, and business opportunities are lost.
Prerender.io is trusted by thousands of leading brands worldwide. It’s a flexible, powerful tool that helps many of the web’s biggest sites get ranked and get noticed.
“Prerender.io has been part of our toolkit for years,” said Justin Seibert, President of DOM. “Our clients were seeing major improvements in search visibility every time we used it. We’ve hit the point where it just makes sense to formalize the relationship so we can make this solution easier and faster for every client who needs it.”
With this partnership, DOM now includes Prerender.io integration as part of its standard technical SEO audit and implementation processes for qualifying websites. The tool helps crawlers from all major search engines and AI platforms see a fully rendered version of the page — without requiring major development work or site overhauls.
Clients can expect:
Up to 270% improvement in indexing
As much as 80% more organic traffic
Substantial savings on development resources
Faster identification and resolution of visibility issues
Prerender.io works silently in the background, requires no visual changes to a site, and includes reporting tools that track crawler activity. This allows marketers to focus on content and strategy while DOM handles the technical side of making that content discoverable.
Search visibility issues are estimated to cost businesses over $6.8 billion annually, according to recent research. DOM’s move to incorporate Prerender.io into its SEO services workflow aims to eliminate that risk for its clients.
To learn more or to request a free digital marketing audit, visit https://www.directom.com
Billy Wright
Direct Online Marketing
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ALEJANDRO ROJAS SELECTED AS TOP CORPORATE STRATEGIST OF THE YEAR BY IAOTP
Equipment as a Service Market Value to Surpass $1.12B By 2032, Says DataM Intelligence
Cloud ERP Market Boom To $176.93B By 2032 | Says DataM Intelligence - Get the Insights
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.