DUNN, PARISER & PEYROT PARTNER MARK PARISER NAMED LOS ANGELES TIMES 'ENTERTAINMENT VISIONARY'
Those selected for this achievement “have demonstrated exceptional skills and achievements across the full spectrum of responsibility, exemplary guidance and contributions to the Southern Californian entertainment business community at large. It’s time they take a well-earned and overdue bow,” states the publication. “With recent challenges ranging from global trade conflict, emerging tariffs, supply chain complications, emerging tech innovations and constantly evolving protocols, it is these unsung heroes who handle the complex realities of the business.”
“Mark brings more than three decades of experience advising entertainment clients on complex tax and financial planning,” reports the feature. “With 15 years at the firm, he manages the financial affairs of actors, musicians, producers and executives.” Pariser provides planning and business structuring for individuals and companies as well as tax guidance and financial forecasting support to production companies and record labels.
Los Angeles Times notes Pariser’s significant community involvement, serving on the boards of Songwriters of North America (SONA) and The SONA Foundation and working with Manifest Works to provide tax compliance guidance and support.
Pariser’s proactive management style preserves and grows wealth while prioritizing the client’s peace of mind. His approach lets them focus on making the best of their professional talents and personal lives. Pariser’s long history of reliable service has made him a go-to for clientele in and around Hollywood.
Other recent industry-wide acclaim for Pariser including being named “Business Managers Elite” by Variety in 2024 and a “Top Business Manager” by Billboard for multiple years. In addition, the Los Angeles and San Fernando Valley Business Journals have named Mark as one of their “Top 100 Accountants.”
Jonathan Fitzgarrald
Equinox Strategy Partners
+ +1 3106016008
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Duco Consultancy Honored as a Regional System Integrator of the Year for Asia Pacific and Japan by Stibo Systems
ImagineHealth Partners with Deep Longevity to Bring Biological Age Testing to Thai Providers
Pier House Resort & Spa Unveils New Food & Beverage Experiences in Key West
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.