Eric Cadman Joins TimeHoodie as VP, Partnering with Founder Jay Donaldson to Deliver Innovative Digital Solutions
TimeHoodie is excited to announce the appointment of Eric Cadman as VP. Cadman brings over two decades of experience in sales leadership and digital innovation.
DENVER, CO, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- TimeHoodie, a premier digital strategy and creative agency, is excited to announce the appointment of Eric Cadman as Vice President. Cadman brings over two decades of experience in sales leadership and digital innovation, having held pivotal roles at FYIN, Bayshore Solutions (now Spinutech), YP.com (formerly AT&T Advertising Solutions), and Jones International University.
At FYIN, Cadman served as Senior Vice President, where he was instrumental in expanding the company's digital marketing services and fostering strategic partnerships. Prior to that, as Vice President at Bayshore Solutions, he led initiatives that significantly enhanced client engagement and drove revenue growth. His tenure at YP.com saw him recognized as an award-winning sales professional, and at Jones International University, he played a key role in leading a large sales team through a season of unprecedented growth.
"I've known Jay for years and have always been impressed with his work," said Eric Cadman. "Partnering with him at TimeHoodie is a game changer for our industry. I'm thrilled to collaborate and deliver the best digital solutions for our partners."
Jay Donaldson, who founded TimeHoodie over a decade ago, has built the firm into a trusted name for businesses seeking tailored digital marketing strategies. The addition of Cadman is set to amplify TimeHoodie's mission to provide comprehensive digital solutions, including web design, web development, branding, lead generation, automation, and content marketing.
"Eric's strategic mindset and extensive experience in sales and digital innovation make him an invaluable asset to our team," said Jay Donaldson. "Together, we're poised to elevate our offerings and drive unparalleled results for our clients."
About TimeHoodie
TimeHoodie is a digital marketing and creative consultancy dedicated to helping businesses achieve growth through smart, scalable solutions. From branding and website design to content, SEO, and marketing automation, TimeHoodie empowers brands to move fast, look sharp, and achieve measurable results. Learn more at www.timehoodie.com.
Jay Donaldson
TimeHoodie
+1 303-325-2337
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Diabetes Care Devices Market Size to Reach USD 91.95 Billion by 2030, Says Mordor Intelligence
Pharma Blisters Packaging Market to Hit USD 22.6 Billion by 2035, Expanding at 6.1% CAGR
Energy Bill Relief Fund Extended to Support Households and Small Businesses
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.