EVEARA Remains One of the Few Independent White-Label Music Distribution Providers Amid Industry Consolidation
DUBLIN, IRELAND, July 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- As global recorded music revenues from independent artists reached $12.7 billion in 2024, accounting for 35% of the market, significant shifts continue to reshape the music distribution landscape. With increasing consolidation among major players, EVEARA has emerged as one of the few remaining independent white-label music distribution platforms.
Founded and headquartered in Ireland, EVEARA enables partners to launch their own branded music distribution services using its turnkey platform. Designed for scalability and regulatory compliance, EVEARA’s infrastructure includes tools for audio processing, global delivery to digital streaming platforms, royalty tracking, data analytics, and fraud prevention.
“The music industry is experiencing rapid transformation, and independent infrastructure is becoming increasingly scarce,” said Levent Karahan, CEO of EVEARA and former A&R Manager at Sony Music Entertainment. “We provide a reliable, white-label solution for businesses and organizations that want to engage with the music creator economy.”
EVEARA currently supports over 80 partners worldwide and continues to expand into new markets and sectors. The platform serves a wide range of clients, from startups to established media and tech companies.
Recent industry developments—such as the expected integration of Downtown Music/FUGA into Virgin Music Group—highlight the ongoing consolidation trend, making independent options like EVEARA increasingly rare.
For media inquiries or further information, please contact:
Levent Karahan, CEO
Kenneth W. Welch Jr.'s Global Corporate Machine Redefines Business for Impact
Backyard Hibachi Events Gain Popularity During Back-to-School and College Football Season
Solo filmmaker revolutionises educational content with AI-generated history documentary
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.