First-Ever In-Store Celebration of Never Give Up Day Launches This August 18
A movement of resilience comes to life in the aisles — uniting customers, communities, and brands around one universal message: Never Give Up.
This pioneering campaign transforms store aisles into spaces of inspiration and recognition. With activations that encourage shoppers to celebrate courage — their own and others’ — this in-store initiative sends a clear message: resilience deserves to be honored.
A Natural Fit for Retailers with Purpose
This campaign fully aligns with supermarkets' commitment to well-being, family values, and community care. More than just a shopping moment, the Never Give Up Day initiative invites customers to reflect on the strength it takes to keep going, and to share that appreciation with others.
Whether it's through a free greeting card with every bouquet, a MiniHeroes kids campaign, or symbolic giveaways like the Never Give Up Day mug, the in-store experience becomes a shared celebration of what matters most — the human spirit.
“Supermarkets are uniquely positioned at the heart of daily life — places with unmatched foot traffic and emotional connection to the community,” says Alain Horoit, founder of Never Give Up Day.
“This initiative not only sets a precedent but marks the beginning of what I believe will become a global retail movement. This first campaign sends a strong message: brands and businesses can lead the way in celebrating resilience and lifting people up. I’m hopeful — and confident — that this is just the beginning. We will see many more supermarkets and companies across the world follow this example in the years to come.”
Why It Matters
The timing and relevance of Never Give Up Day have never been more urgent. In a world still navigating recovery, division, and emotional fatigue, this campaign taps into a universal truth — everyone, at some point, has faced something they thought they couldn’t overcome. The celebration doesn’t just honor survival — it honors the strength it took to continue.
The in-store campaign is designed to:
Encourage emotional engagement at the point of sale
Strengthen brand affinity through values-driven experiences
Inspire customers to celebrate each other’s perseverance
Boost community participation and positive sentiment
A Launchpad for a Global Retail Movement
With 137 U.S. cities already proclaiming Never Give Up Day, and growing traction across the US, Canada, UK, Canada, Belgium, Netherlands, Germany, South Asia and Australia, this initiative signals a shift — where retail goes beyond transaction to become a force for inspiration and solidarity.
Retailers, community organizations, and brands interested in scaling the campaign in 2025 are invited to join a movement that celebrates not just success, but the courage behind it.
Bio-Pharmaceutical Logistics Market 2025-2029: Unveiling Growth Developments with the Latest Updates
Demand for Chocolate Syrup Market is forecasted to reach a value of US $9.05 billion by 2029
Vending Machine Market Expected to Surpass $37.2 Billion by 2032 | North America Lead
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.