Give a Dog a Bone Week Encourages Nationwide Action to Help Pets of People Experiencing Homelessness
Annual campaign led by Feeding Pets of the Homeless calls on the public to donate, fundraise, and host pet food drives Aug. 3–9
The annual campaign raises awareness about the challenges faced by homeless individuals with pets and offers tangible ways for people everywhere to make a difference.
Participants can:
-Donate pet food and supplies
-Host a pet food drive at home, work or school
-Start an online fundraiser to involve friends and family
-Visit the Feeding Pets of the Homeless headquarters in Carson City, Nev., for an open house with refreshments and tours (Monday through Friday, 9 a.m. to 3 p.m.)
“Pets are often a source of comfort, protection and unconditional love for people experiencing homelessness,” said Genevieve Frederick, founder and president of Feeding Pets of the Homeless. “Give a Dog a Bone Week is an opportunity for people across the nation to come together and ensure these pets receive the food and care they need.”
For more information about the event and to access resources for hosting a drive or starting a fundraiser, visit petsofthehomeless.org/giveadogaboneweek/.
Kristen Furleigh, MBA
Feeding Pets of the Homeless
+1 775-391-0732
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Personalized Travel and Experiences Market to Observe Highest Growth of USD 447.3 billion with CAGR of 17.8% by 2030
Smart Factory Market Set to Quadruple by 2032, Driven by 5G, Automation, and Energy Efficiency
Logistics Plus Selected as a Top 100 3PL Provider by Inbound Logistics for a Fourth Year
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.