GOALisB Hosts Exclusive Webinar with IIM Ahmedabad: Spotlight on Dubai One-Year MBA Program
GOALisB Hosts Exclusive Webinar with IIM Ahmedabad: Spotlight on Dubai One-Year MBA Program
NEW DELHI, INDIA, May 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- GOALisB, a premier MBA admissions consulting firm successfully hosted a high-impact virtual event titled “Your MBA Questions Answered: IIM Ahmedabad Dubai MBA” on Saturday, May 3, 2025. This exclusive session featured official representatives from IIM Ahmedabad and offered aspirants a deep dive into the institute’s globally ranked One-Year MBA now offered at its Dubai campus. This is a program similar to the IIMA PGPX offered in India.The event attracted experienced professionals, career switchers, and ambitious mid-career leaders from across the UAE, India, and wider Asia. With IIMA ranked 31st in the Global MBA Rankings 2025, the session explored how this globally respected MBA can enable transformative career shifts through world-class faculty, case-based pedagogy, and the strategic location of Dubai.
Key topics covered during the webinar included:
The rationale and vision behind IIMA’s Dubai Campus
Curriculum structure and faculty-led immersive learning
Admissions requirements and ideal applicant profile
Career outcomes and leadership acceleration opportunities
The event also featured a live Q&A, where attendees received direct insights on how to position their profile for this elite program.
This initiative is part of GOALisB’s broader mission to connect globally recognized MBA programs with top-tier talent in the region. As an established MBA admission consultant with a presence as MBA admission consultant in Dubai, GOALisB offers personalized guidance to help applicants maximize their chances of admission to top global and Indian business schools.
Aditi Verma
GOALisB
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.