Komunikaty PR

Gulf Coast International Properties Agent Darlene Roddy Sells Highest Priced Villa in Marco Island’s Hideaway Beach

2025-04-19  |  21:55:05

Darlene Roddy of Gulf Coast International Properties

NAPLES, FL, UNITED STATES, April 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- Media Contact:
Vicki Tracy
Chief Operating Officer, Gulf Coast International Properties®
(239) 572-3799
Email: Vicki@gcipnaples.com
Website: www.gcipnaples.com

Gulf Coast International Properties® is pleased to announce that agent, Darlene Roddy, P.A., has successfully closed the sale of the most expensive villa to date in Hideaway Beach, Marco Island, according to MLS statistics.

1000 Royal Marco Way, #6, located in the prestigious Hideaway Beach community, sold for $7,500,000. As the only direct residential beachfront villa available on Marco Island, and one of just six beach villas in Hideaway Beach, this exclusive retreat is truly one of a kind. Blending timeless coastal design with natural beauty, the home offers a sophisticated yet relaxed atmosphere — perfect for gathering with family and friends to enjoy the barefoot luxury lifestyle. Inside, the residence features elegant finishes and stunning views of the gulf’s white sand beaches. The lower-level entertainment area evokes the feel of a private five-star spa resort, complete with an infrared sauna, pool, and spa — all just a short distance from the beach and gulf waters.

Roddy shared her enthusiasm about the sale, saying, “Representing the buyers of this extraordinary property has been an absolute honor. Being part of such a significant transaction reflects not only the vitality of the luxury real estate market in Collier County but also the confidence our clients have in Gulf Coast International Properties.”

GCIP is incredibly proud of Darlene’s success and congratulates her on this impressive accomplishment.

About Gulf Coast International Properties®
Locally owned and operated, Gulf Coast International Properties® is a premier real estate firm specializing in luxury real estate in Naples, Florida. The award-winning company has over 100 years of combined experience in the local market.

To contact Darlene directly, please email:
darlene@gcipnaples.com

For more information, please contact Vicki Tracy, COO at (239) 572-3799 or Vicki@gcipnaples.com

Heather McDermott
Gulf Coast International Properties
+1 2395807390
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 22:55:04

Study Finds That Baby Boomers are Accelerating Exits from Their Businesses

The 2025 National Exit Planners SurveyThe First Step in planning for any business ownerCertified ExitMap Coach (CEMC) BadgeWith a 70% increase in certified exit planning advisors, Main Street businesses are beginning to seek professional
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

France's Property Market Draws Record Attention from the U.S. and Canada

Discover our complete guide to FranceInteresting and Fun French FactsMy-French-House.com logoAs interest for France soars in North-America, our new guide uncovers what makes the 'Hexagone' irresistible. LEEDS, UNITED KINGDOM, April 19,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

Launch of MITSU FOUNDATION’s New Song 'Light Within' – A Message of Quiet Strength and Resilience

Cover art for “Light Within,” the second official song by MITSU FOUNDATION, representing quiet strength and hope.MITSU FOUNDATION releases “Light Within,” a soothing ballad offering comfort and resilience. All proceeds support

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.