Hey Papi Promotions Collaborates with Drop Charm to Elevate Cancer Awareness this Mother’s Day
Hey Papi Promotions, an Award-Winning Christian Marketing Agency, Partners with Drop Charm to Raise Cancer Awareness This Mother’s Day!
With only one week remaining until Mother’s Day, Drop Charm invites consumers to celebrate this special occasion with meaningful gifts that give back. As part of this initiative, 10% of all proceeds from Drop Charm’s curated collection of jewelry, skincare, and fitness gear will be donated to the American Cancer Society, supporting groundbreaking research, patient care, and life-saving programs.
“We believe that celebrating motherhood should also be an opportunity to make a positive impact,” said Shawn Hay, Director of Marketing & Public Relations of Hey Papi Promotions. “Partnering with Drop Charm allows us to encourage families to shop with purpose, honoring loved ones while supporting vital cancer research and patient support initiatives.”
Customers are encouraged to explore Drop Charm’s stunning collection, designed to boost confidence and elevate lifestyles, knowing that their purchase contributes to a greater cause. Every item purchased is more than just a gift—it's a step toward hope and healing for those affected by cancer.
Join us in making this Mother’s Day truly meaningful. Shop now at https://dropcharm.com and help create a world of difference.
About Hey Papi Promotions:
Hey Papi Promotions is an award-winning Christian marketing agency committed to empowering brands to make a positive impact through faith-based and purpose-driven marketing strategies.
About Drop Charm:
Drop Charm is a lifestyle brand offering curated jewelry, skincare, and fitness products designed to inspire confidence and promote well-being. They are passionate about giving back and supporting causes that matter most.
Shawn Hay
Hey Papi Promotions Media
+1 301-324-7564
heypapipromotions|gmail.com| |heypapipromotions|gmail.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Global Blockchain For Medical Records Market Insights 2025: Key Trends, Market Size, and Growth Forecast
Global Digital Payment Gateways Market Outlook 2025–2034: Key Drivers, Trends, Growth Opportunities & Forecast
Key Trend Revolutionizing The Crypto Lending Platform Market In 2025: urge In Cryptocurrency Adoption Fueling The Growth
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.