Hey Papi Promotions Collaborates with Drop Charm to Elevate Cancer Awareness this Mother’s Day
Hey Papi Promotions, an Award-Winning Christian Marketing Agency, Partners with Drop Charm to Raise Cancer Awareness This Mother’s Day!
With only one week remaining until Mother’s Day, Drop Charm invites consumers to celebrate this special occasion with meaningful gifts that give back. As part of this initiative, 10% of all proceeds from Drop Charm’s curated collection of jewelry, skincare, and fitness gear will be donated to the American Cancer Society, supporting groundbreaking research, patient care, and life-saving programs.
“We believe that celebrating motherhood should also be an opportunity to make a positive impact,” said Shawn Hay, Director of Marketing & Public Relations of Hey Papi Promotions. “Partnering with Drop Charm allows us to encourage families to shop with purpose, honoring loved ones while supporting vital cancer research and patient support initiatives.”
Customers are encouraged to explore Drop Charm’s stunning collection, designed to boost confidence and elevate lifestyles, knowing that their purchase contributes to a greater cause. Every item purchased is more than just a gift—it's a step toward hope and healing for those affected by cancer.
Join us in making this Mother’s Day truly meaningful. Shop now at https://dropcharm.com and help create a world of difference.
About Hey Papi Promotions:
Hey Papi Promotions is an award-winning Christian marketing agency committed to empowering brands to make a positive impact through faith-based and purpose-driven marketing strategies.
About Drop Charm:
Drop Charm is a lifestyle brand offering curated jewelry, skincare, and fitness products designed to inspire confidence and promote well-being. They are passionate about giving back and supporting causes that matter most.
Shawn Hay
Hey Papi Promotions Media
+1 301-324-7564
heypapipromotions@gmail.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Beyond Dental Care Named Best Family Dentist in North Glendale, AZ, Offering Cosmetic Dentistry and Emergency Services
Endless Dreams Music Inks Major Distribution Deal with Roc Nation
Keith Landry, Award-Winning Canadian Author, Makes Waves with Thrilling Political Fiction and Compelling Crime Stories
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.