Hiland Dairy Unveils Fresh New Look for Its Yogurt Line

The lineup includes seven low-fat flavors: Key Lime Pie, Boston Cream Pie, Peach, Vanilla, Strawberry, Strawberry Banana, and Blueberry, as well as seven fat-free flavors: Black Cherry, Blueberry, Cherry Vanilla, Peach, Strawberry Banana, Strawberry, and Vanilla.
At the center of this refresh is striking In-Mold Labeling (IML) technology, which gives Hiland’s delicious yogurts a premium look and feel. This packaging innovation delivers bright, high-resolution graphics, a durable, moisture-resistant finish that better protects product integrity, and is fully recyclable because the label and container are made from a single material, simplifying recycling for consumers and reducing environmental impact, a reflection of Hiland Dairy’s commitment to quality, sustainability, and innovation.
The yogurt packaging joins Hiland’s cottage cheese, sour cream, and dip lines, which were converted to IML packaging in 2024, reinforcing the company’s dedication to consistent, consumer-friendly innovation.
“Our refreshed packaging makes it easy for consumers to spot their favorite flavors on the shelf, and reinforces our commitment to offering delicious, high-quality yogurt in a modern, convenient format,” said Sarah Carey, marketing manager at Hiland Dairy.
Hiland’s new yogurt packages began appearing on store shelves in July and will continue rolling out to retailers across the region. For more information, visit Hiland Dairy.
About Hiland Dairy Foods
Hiland Dairy is a leading farmer-owned dairy foods company headquartered in Springfield, Missouri. The company offers a wide range of dairy products, including milk, dips, cottage cheese, flavored milk, sour cream, yogurt, ice cream, butter, cheese, and eggnog. Beyond dairy, Hiland also produces and distributes beverages, including Red Diamond Tea, lemonade, and fresh juices. With over 4,000 employees across Arkansas, Iowa, Kansas, Louisiana, Missouri, Nebraska, Oklahoma, Tennessee, and Texas, Hiland Dairy is committed to delivering the freshest products to its customers.
Kathy Broniecki, APR
Hiland Dairy
kathyb|envoyinc.com| |kathyb|envoyinc.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

7-Day-Notary.com Expands Certified Loan Signing Agent Services Across Los Angeles, Orange, and Riverside Counties
Savor the World’s Finest: Kobe Beef Steak Ishida Expands Premium Teppanyaki Dining in Japan’s Top Cities
GPT-OSS-120B & 20B Models Now Available on GPT Proto Platform
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.