INTENNSE™ Partners with Doughlicious® for 'Dance for Dough' Campaign and On-Site Arena Activation
As part of the activation, Doughlicious will take over the arena experience each weekend with the launch of “Dance for Dough,” a high-energy in-venue contest where fans can show off their moves for a chance to win a month’s supply of Doughlicious product lineup. Winners will be selected during halftime and post-match festivities.
In addition to the weekly competition, fans will enjoy on-site sampling of Doughlicious products, branded signage throughout the INTENNSE Arena, and Doughlicious tasty treats available at concession stands.
“INTENNSE is excited to team up with Doughlicious this season,” said Kevin Wagner, Director of Corporate Partnerships at INTENNSE. “Doughlicious is a perfect partner with their better-for-you ingredients to align with how we want to deliver a quality product on the court and in the concession stands for our players and fans. We're excited to be part of their continued growth in North America.”
Doughlicious leaders view the collaboration as more than just a sponsorship; it’s a shared celebration of flavor, fun, and connection with fans.
“We’re thrilled about the partnership between Doughlicious and INTENNSE—two bold and playful brands joining forces to serve up something truly special,” said Whitney Spielfogel, VP of U.S. Marketing & PR at Doughlicious. “It’s all about bringing the fun, fueling the energy, and giving fans an unforgettable experience on and off the court.”
Together, INTENNSE and Doughlicious aim to raise the bar, blending high-level performance with high-quality indulgence to deliver a courtside experience like no other.
About INTENNSE
INTENNSE is a new professional tennis league featuring a fast-paced, team-based format designed to elevate both player performance and fan engagement. Each match is time-boxed, high-energy, and hosted at the INTENNSE Arena in Atlanta, GA. With simplified scoring, nonstop action, and an immersive environment, INTENNSE is bringing new energy and a new narrative to the sport of tennis. Learn more at www.intennse.com.
About Doughlicious The London Dough Co.:
Doughlicious is a proudly female-founded and operated business on a mission to redefine the cookie dough experience by creating the ultimate snackable treat. Focused on better-for-you ingredients and sustainable practices, the brand brings a fresh perspective to the frozen snack category. Doughlicious' Frozen Cookie Dough & Gelato Bites are certified gluten-free, free from added refined sugars and white bleached flour, and contain no artificial additives or preservatives. All frozen snacks are carefully crafted and produced at the brand's facility in London, England. Doughlicious products are available in over 10,000 retail stores across the US, the UK, and Australia. For more information, visit https://doughlicious.co.uk/, Instagram and TikTok.
Follow INTENNSE:
Instagram: @INTENNSEtennis
Twitter/X: @INTENNSEtennis
Facebook: /INTENNSE
Media contacts:
Jeff Altstadter
jeff@forthesport.com
973-908-9991
Todd Grasley
todd@forthesport.com
407-873-5503
Whitney Spielfogel
whitney@doughlicious.co.uk
516-316-4201
Todd Grasley
INTENNSE
+1 407-873-5503
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

All Aboard! Thomas & Friends™ Returns to The Delaware River Railroad Excursions for an 80th Anniversary Celebration
Assurance maladie : un tiers de la population suisse envisage de quitter sa caisse en 2026
Krankenversicherung: Ein Drittel der Schweizer Bevölkerung erwägen, bis 2026 die Krankenkasse zu wechseln
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.