Komunikaty PR

Introducing Rroot: The mascot representing Recruit CRM’s commitment to smarter recruitment

2025-04-11  |  00:00
Rroot- Brand Mascot of Recruit CRM

Meet Rroot, the brand mascot of Recruit CRM, ready to help recruiters grow smarter with the power of technology.

We are pleased to introduce Rroot, our brand mascot. Rroot represents our commitment to innovation and aims to make your journey with Recruit CRM more efficient and engaging.”
— Shoanak (Sean) Mallapurkar, CEO of Recruit CRM.
NORWOOD, NJ, UNITED STATES, April 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Recruit CRM has proudly launched Rroot, its official brand mascot, designed to build stronger connections with recruiters and represent the company’s commitment to simplifying the hiring process.

Rroot, with its playful extra “r”, is an automation ambassador, leveraging AI to streamline tasks, reduce manual work, and enhance the recruiting experience.
Its favorite quote, "Why complicate when you can automate? Get to the 'Rroot' of hiring today!" perfectly captures its approach to effortless recruitment efficiency.

With its friendly, knowledgeable persona, Rroot’s here to make your hiring process simpler and more efficient.

To learn more about the recruitment mascot and how Recruit CRM can transform your hiring strategy, visit their About Us page.

About Recruit CRM
Recruit CRM is an easy-to-use ATS+ CRM solution tailored for recruitment and executive search businesses. It is the highest-rated recruiting software and is trusted by recruitment firms in over 100 countries worldwide.

Shilpi Puri
Recruit CRM
marketing|recruitcrm.io| |marketing|recruitcrm.io
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Other

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-15 | 22:55:03

Dr. Kevin Sadati Present his Preservation Facelift Technique at Vegas Cosmetic Surgery and UC Irvine

Deep plane facelift by Dr. Kevin SadatiBest Deep Plane Facelift in USAPreservation Facelift“Preservation isn’t just a buzzword,” said Dr. Sadati. “It’s a guiding principle.This is the natural evolution of the deep plane facelift,”.
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-15 | 22:55:03

New York Cosmos Relaunches as Fan-Owned, City-Driven Club

New York Cosmos Stadium sunset concept with statue of liberty.50 years after Pelé signed, the New York Cosmos™ return through fan equity, city partnerships, and a global ownership movement.The New York Cosmos aren’t just a club — they’re
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-15 | 22:55:03

MRC Restoration Responds in 25 Minutes to Water Leak, Prevents Major Damage for Bonne Terre Homeowner

MRC Restoration crews on site in Bonne Terre delivering fast, professional water cleanup services. Their quick response can mean the difference between minor water damage and a major loss.Fast response from MRC Restoration keeps water damage

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.