Jo Ann Herold Releases 'Future Purpose: The Playlist to Design a Career You Love'
Drawing from her extensive experience with renowned brands such as Arby's, Honey Baked Ham, and Interface, Herold provides readers with a career "mixtape" filled with actionable strategies, including navigating unexpected corporate pivots, transitioning into new industries, leveraging executive experience to start new ventures, and adopting new technologies to broaden skills.
Each chapter is accompanied by a curated playlist, enhancing the reflective experience and reinforcing the book's themes. This musical integration sets "Future Purpose" apart, offering readers both practical advice and a resonant soundtrack to accompany their career journeys. "Future Purpose" is available in hardcover, paperback, and eBook formats through major online retailers, including Barnes & Noble, Amazon, Apple Books, and Everand.
Herold's previous work, "Living on a Smile," established her as a thought leader in purposeful leadership and career development. With "Future Purpose," she continues to inspire professionals to pursue fulfilling careers that resonate with their personal values.
ABOUT JO ANN HEROLD
Jo Ann Herold is a purpose-driven marketing leader, brand strategist, and author known for her leadership with iconic brands. She currently serves as the Vice President of Marketing at Georgia State University, where she leads the institution’s marketing strategy, brand positioning, and engagement efforts. Prior to her role at Georgia State, Herold held high-profile marketing leadership positions, including Chief Marketing Officer at The Honey Baked Ham Company (twice), Global Chief Marketing Officer at Interface, Inc., and Vice President of Brand and Communications at Arby’s Restaurant Group. In all these roles, she played a crucial part in brand transformations, sustainability and purpose initiatives, and growth strategies.
In addition to these roles, Herold is on the Executive Board of Fast Company and is a frequent contributor, sharing her expertise on branding and leadership. She has received numerous industry awards recognizing her contributions to marketing and leadership, including several Effies, a personal Lifetime Achievement from the Atlanta American Marketing Association, and the Marketer for Good.
Herold is known for her ability to drive business growth while fostering a culture of teamwork, authenticity, and kindness in the workplace. She loves family, walking in Atlanta and all over the world, concerts, and being with family and friends.
Nicole Wedekind
Ripples Media
nicole|ripples.media| |nicole|ripples.media
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Coastal Pipeline Inc. Expands Excavation and Grading Services Across Monterey, CA
New Waters Recovery Explores the Purpose of AA Prayers in Addiction Recovery
Global Battlefield Management System Market: Key Trends, Market Share, Growth Drivers, And Forecast For 2025-2034
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.