Jo Ann Herold Releases 'Future Purpose: The Playlist to Design a Career You Love'
Drawing from her extensive experience with renowned brands such as Arby's, Honey Baked Ham, and Interface, Herold provides readers with a career "mixtape" filled with actionable strategies, including navigating unexpected corporate pivots, transitioning into new industries, leveraging executive experience to start new ventures, and adopting new technologies to broaden skills.
Each chapter is accompanied by a curated playlist, enhancing the reflective experience and reinforcing the book's themes. This musical integration sets "Future Purpose" apart, offering readers both practical advice and a resonant soundtrack to accompany their career journeys. "Future Purpose" is available in hardcover, paperback, and eBook formats through major online retailers, including Barnes & Noble, Amazon, Apple Books, and Everand.
Herold's previous work, "Living on a Smile," established her as a thought leader in purposeful leadership and career development. With "Future Purpose," she continues to inspire professionals to pursue fulfilling careers that resonate with their personal values.
ABOUT JO ANN HEROLD
Jo Ann Herold is a purpose-driven marketing leader, brand strategist, and author known for her leadership with iconic brands. She currently serves as the Vice President of Marketing at Georgia State University, where she leads the institution’s marketing strategy, brand positioning, and engagement efforts. Prior to her role at Georgia State, Herold held high-profile marketing leadership positions, including Chief Marketing Officer at The Honey Baked Ham Company (twice), Global Chief Marketing Officer at Interface, Inc., and Vice President of Brand and Communications at Arby’s Restaurant Group. In all these roles, she played a crucial part in brand transformations, sustainability and purpose initiatives, and growth strategies.
In addition to these roles, Herold is on the Executive Board of Fast Company and is a frequent contributor, sharing her expertise on branding and leadership. She has received numerous industry awards recognizing her contributions to marketing and leadership, including several Effies, a personal Lifetime Achievement from the Atlanta American Marketing Association, and the Marketer for Good.
Herold is known for her ability to drive business growth while fostering a culture of teamwork, authenticity, and kindness in the workplace. She loves family, walking in Atlanta and all over the world, concerts, and being with family and friends.
Nicole Wedekind
Ripples Media
nicole|ripples.media| |nicole|ripples.media
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Communications Unlimited Inc. Expands Internet Services to Wynwood & Midtown Miami Area
ARGENTINA’S NEWEST BOY BAND SENSATION, ALMA, MAKES THEIR DEBUT WITH 'DÍMELO'
Jang-Hyun goes global with 1:1 online math platform K-Math Live, targeting to build an integrated education solution
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.