LodgIQ Sponsors the HSMAI Commercial Strategy Week 2025, Co-located with HITEC in Indianapolis
Hospitality revenue technology provider LodgIQ, a pioneer of commercial strategy, brings data-driven leadership to support HSMAI’s ongoing education mission.
Held June 16-18, 2025, in Indianapolis and co-located with HITEC, HSMAI’s Commercial Strategy events serve as a focused gathering point for commercial executives in sales, marketing, and revenue optimization. LodgIQ’s sponsorship supports HSMAI's mission to elevate the practice of hospitality revenue management through education, certification, and industry collaboration.
“HSMAI continues to raise the bar for commercial strategy in our industry, and we’re proud to stand behind that mission,” said Vincent Ramelli, CEO of LodgIQ. “Their conferences offer an essential platform for revenue, marketing, and commercial leaders to deepen their expertise, share best practices, and engage in high-value networking.”
LodgIQ’s revenue optimization platform leverages advanced machine learning to provide dynamic, real-time pricing recommendations tailored to each hotel’s market conditions, competitive set, and booking patterns. Its intuitive design and automated workflows allow revenue managers to streamline their day-to-day processes and focus on strategic decision-making.
“The industry’s most forward-thinking technology conversations will happen in Indianapolis this June, and our presence there, through our support of HSMAI, is a commitment to innovation and education,” added Ramelli. “We’re not just providing a tool; we’re building a way to elevate revenue management into commercial strategy.”
During this 2025 edition of the HSMAI Commercial Strategy Week, the LodgIQ expert team stands ready to welcome the many attendees who want to learn more about the latest advancements in hotel revenue intelligence and explore partnership opportunities.
About LodgIQ™
LodgIQ™ is a leading AI-enabled revenue management platform for the hospitality industry, transforming data integration and decision-making for hotel commercial teams. Our platform consolidates Revenue, Sales, and Marketing data, providing insights into market trends and consumer behaviors for strategic, data-driven decisions. LodgIQ offers a real-time, comprehensive view of key metrics, enhancing room rate adjustments, marketing campaigns, and sales strategies. Committed to optimizing operations and maximizing revenue, LodgIQ is the essential tool for unified commercial strategies in hospitality. Currently working with over 550 hotels, LodgIQ’s products combine sophisticated machine learning with an intuitive and powerful user interface, delivering advanced recommendations and actionable analytics. LodgIQ is headquartered in Silicon Valley, with offices in New York City, and Bangalore. For more information visit https://lodgiq.com/
Alexandra Woolsey
LodgIQ
alexandra.woolsey@lodgiq.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Results of the IX Digital Asset Industry Classification System (“DAICS®”) 1H 2025 Review
Technical Insights into leagend Color Screen Battery Tester Lineup
Richie Mike Drops His Sizzling Summer Single, 'Stackin Dem Racks'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.