Komunikaty PR

Minnesota Based Yacht Brokerage Company Becomes Le Mans Race Team Sponsor

2025-05-14  |  18:55:07
Le Mans Car

Car in development

Riley Phillips

Riley with car in development

IY Blue Magazine

IY Blue Magazine

In a collaboration born out of mutual enthusiasm, IY Blue has become a sponsor and supporter of Riley Phillips Racing and their Le Mans efforts

AFTON, MN, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- In an industry first, a Minnesota yacht brokerage firm became the sponsor of a Le Mans racing driver and team. IY Blue, with central offices based in Afton, Minnesota, has reached an agreement with Riley Phillips Racing to support the team effort and provide promotions for the team across its associated publishing interests.

Riley Phillips is a young, but increasingly successful race driver. His interest in the sport drives him to increase awareness through his instructing of other drivers, and in the creation and further development of participation in the sport. Riley is the founder of the Virtual FunCup UK Series, a racing competition run on a race simulator, based on the Vbox Sim Pack he has been a part of developing.

This collaboration is unique at this time. Several entities within the industry have been partial sponsors of events at past races, but this marks the very first time one has been a sponsor of the team, car and driver itself.

IY Blue is a boutique yacht brokerage – based in Minnesota and with offices internationally - with a focus on quality boats and yachts, and a separate division specializing in the new realm of electric and solar powered craft. IY Blue issues a quarterly magazine, IY Blue Magazine, which is free to download and read.

John Gouldson
IY Blue
+1 952-463-0969
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 13:55:04

Change of guard at AffilBox – new partners, further development, and a stronger focus on affiliate passion

Jaroslav Janíček, Jan Kadleček, Ondřej Martinek, Vlastimil BláhaThe topic of "affiliate passion" is very important to us – we have been reflecting it in our support, podcasts, and newly planned offline
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 13:55:04

Rachael Hanible Presented with the Prestigious Financial Education Instructor of the Year Award for 2025

Rachael Hanible - Financial Education Instructor of the Year 2025Rachael Hanible is a distinguished financial educator who focuses on real student outcomes, helping learners build lasting habits that lead to greater financial confidence and
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-18 | 13:55:04

Kneron Secures Grant from Saudi Arabia's NTDP, Marking Strategic Milestone in the Middle East

Selected for the RELOCATE Program, Supporting Vision 2030 Deep-Tech Strategy SAN DIEGO, CA, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Kneron, a global leader in edge AI computing solutions, announced it has been selected for RELOCATE, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.