Neah McMeen Finds Solace and Sisterhood in New Single 'Girls Cry In Cars'
For McMeen, a college sophomore and sorority member, the car wasn’t just a way to get around — it was a sanctuary.
“It was the only place I could go to be alone,” she shares. “Living in a sorority house, it’s nearly impossible to find a moment to yourself. So I’d go sit in my car, call my family, blast music, and sometimes, I’d just cry. That little space became everything.”
“Girls Cry In Cars” captures this intimate slice of life — a quiet, emotional ritual that resonates with young women everywhere. Whether it's a solo cry session to sad music or a cathartic drive with friends, windows down and voices up, the song taps into a feeling many know, but few put into words.
While McMeen didn’t pen the track herself, she felt instantly connected to it.
“I’ve lived this song,” she says. “It’s for the girls who’ve ever pulled over just to breathe, to feel, or to sing their hearts out with their best friends. It’s sad, it’s beautiful, and it’s real.”
This summer, McMeen will also make her television debut in a property makeover reality series premiering in the fall on a major streaming platform.
McMeen's prior releases include “Bitter” and “Lonely Night.” With another single slated for release in June, fans can expect two additional singles from her before the end of 2025, marking a banner year in both her musical and media journey.
The rising star will relocate to Nashville full-time in June, just in time for the summer’s robust music festival performance opportunities, interviews, and showcases.
Tune in to "Girls Cry In Cars" to hear why sometimes the most meaningful tears are the ones shed behind the wheel.
Hailing from Webber, Kansas, her country soul is deeply rooted in America’s heartland. When she’s not performing, she’s a full-time sophomore at The University of Kansas, where she is pursuing a degree in Health Sciences. Her engaging personality puts her front-and-center in most campus activities. She is also a member of the Kappa Kappa Gamma Sorority.
For updates on McMeen and her upcoming projects, visit https://neahmcmeen.com/ and follow her on Facebook, Instagram, YouTube, and TikTok.
ABOUT PLA MEDIA
Founded in 1985 by music industry icon Pam Lewis, PLA Media is a Nashville-based award-winning, full-service client-focused boutique public relations and marketing company. PLA has coordinated successful results-oriented campaigns and creative projects including major label and independent artists, celebrities, best-selling authors, special events, TV and radio hosts, corporations, restaurants, and more. The agency produces strategic, cost-effective, high-profile, local, regional, national, and international coverage, including segments on major networks, cable, print, syndicated, online, and radio outlets.
Krista Dykes
PLA Media
+1 615-327-0100
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Slide Tray Box Market to Hit USD 29,452.7 Million by 2035, Driven by Aesthetic Appeal and Innovation | FMI
A New Crumbl Dessert For Dad This Father’s Day
DevLand Academy Brings Free Coding and Innovative Learning to Every Child
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.