P1 Padel Breaks Ground as America’s First Padel Franchise Business
Founded by franchise powerhouses Simon and Gigi Davison—the visionary team behind Escapology, the world’s largest escape room franchise—P1 Padel brings world-class facilities, coaching, and community-driven programming to padel enthusiasts nationwide. With a flagship club already thriving in Las Vegas, the company is now actively awarding franchise territories across the country.
“We’ve built global franchises before, and we know how to win,” said Simon Davison, CEO of P1 Padel. “Padel is the sport of the future—and P1 Padel is the brand to lead it.”
Padel, a mix of tennis and squash, is seeing explosive popularity in the U.S. with projections estimating a $5 billion domestic market by 2025. P1 Padel is the first U.S.-based company to package this momentum into a proven, scalable franchise opportunity—supported by elite branding, professional systems, and an award-winning operations team.
What Makes P1 Padel Different?
First U.S. padel franchise opportunity
Built by the Escapology founders—100+ franchises and counting
Turnkey support: site selection, training, design, marketing & more
Premium brand, elite coaching, and vibrant padel communities
With unmatched expertise in launching and scaling franchise networks, P1 Padel is positioned to shape the future of the U.S. padel scene.
Interested entrepreneurs can learn more at www.p1padel.com/franchise
Ben Inder
P1 Padel Group
email us here
+1 702-575-1700
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Martinique’s Iconic Tour des Yoles Returns This Summer
EA Therapeutic Health Receives $20,000 Grant from The Hartford
A' International Photography and Photo Manipulation Design Awards Call for Entries
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.