PayCompass Appoints David Noel as Director of Technology
PayCompass appoints David Noel as Director of Technology to lead innovation, scalability, and infrastructure across its growing payments platform.
In his new role, Noel will oversee technology strategy, product architecture, and system performance across the PayCompass platform. He is tasked with enhancing scalability, security, and innovation across all technology functions, ensuring that PayCompass continues to evolve with the rapidly changing payments landscape.
“David’s background speaks for itself,” said Justin Volrath, Founder and CEO of PayCompass. “His leadership in building scalable SaaS platforms, optimizing infrastructure, and automating business processes will take our technology to the next level. We’re thrilled to welcome him to the team.”
Noel’s career includes leadership roles at organizations such as Heartland Payments, where he served as Vice President of Technology across both the Payroll and Core Services divisions, and Mainstream Merchant Services, where he spent over a decade as Vice President of Technology. He also led the development of Pickle Juice, a SaaS registration and payments platform that drove adoption across youth sports organizations and contributed to a successful acquisition.
Known for aligning IT strategy with business objectives, Noel has consistently delivered results through digital transformation, process automation, and cross-functional team leadership.
Emily McMahon
PayCompass
+1 310-866-2238
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

A New Crumbl Dessert For Dad This Father’s Day
DevLand Academy Brings Free Coding and Innovative Learning to Every Child
XMPro Named as a Sample Vendor in Gartner® Report: Customer Trust Is a Critical Barrier to Agentic AI Adoption
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.