Perdata.ai Revolutionizes Live Event Personal Introductions with Launch of CONEXUS SaaS Platform
Make your next event friendlier by matching participant's personal passions and interests using AI. Privacy protected and no ads!
ALEXANDRIA, VA, UNITED STATES, June 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- Perdata.ai, a leading innovator in human connections, last week at the Vancouver Web Summit, announced the launch of CONEXUS, a groundbreaking platform designed to match people attending live events based on shared interests and passions. CONEXUS empowers organizations to engage their participants at an entirely new level of personal connection while protecting their privacy."CONEXUS represents a significant leap forward in meeting new friends," said Pete O’Dell, CEO of Perdata.ai. "Our platform enables warm, human to human introductions based on common interest intersections, much easier than cold introductions or avoiding contact."
CONEXUS offers customized deployment for event organizers, ease of use for participants and better outcomes for all. The platform is designed to meet the evolving needs of organizations and participants, providing a scalable and flexible solution for starting new friendships through matched AI based introductions.
"Johan Wikman, CTO of Perdata.ai, added, "We've developed CONEXUS with the future of social connection in mind. Our platform is built to foster new friendships locally and globally through shared passions. With CONEXUS, organizations hosting live events can unlock new opportunities to make events more fun, leave a lasting impression with participants, and foster an event friendly vibe."
Perdata.ai is committed to delivering cutting-edge solutions within the social connection and friendship relationship management (FRM) markets. With CONEXUS, the company is poised to revolutionize the way organizations enhance their live events. For a limited time, organizations can do events up to 100 people at no cost.
For more information about CONEXUS and Perdata.ai, please visit www.getconexus.com or contact Pete O’Dell, CEO, Pete@perdata.ai
Contact:
Pete O’Dell, CEO, Pete@perdata.ai, 202 460 9207
Peter ODell
Perdata Inc
+1 202-460-9207
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

URecharge Offers Instant E-SIM Topups for Travelers Across Europe
World’s fastest-growing cloud provider to take the centre stage at Indonesia’s foremost tech summit - digitalCIO 2025
Verhaeghe Law Office is Again on ThreeBestRated® for the Seventh Time with the 2025 Award of Excellence
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.