PowerDMARC is an Official Sponsor of MSPGeekCon 2025 in Orlando
You can find PowerDMARC at Booth 209, where their team will be engaging directly with the managed service provider (MSP) community to demonstrate how their robust, automated email security platform is tailored to the unique needs of MSPs. Attendees will experience firsthand how PowerDMARC empowers MSPs to protect client domains from phishing, spoofing, and impersonation attacks, while streamlining compliance and reporting.
PowerDMARC offers a range of MSP benefits, including managed ESP email authentication compliance for your clients, full-platform white labeling, true multi-tenancy, and multi-language support. It is trusted by 1000+ channel partners worldwide to enhance client security and deliverability and scale their business.
MSPGeekCon is the annual, education-focused event built for and by MSPs, offering hands-on training, peer networking, and expert-led sessions designed to elevate the managed services industry.
“Our commitment to MSPs runs deep—our platform is designed to help you deliver world-class email authentication and domain security at scale, with ease and efficiency. MSPGeekCon is where the heart of the MSP community beats, and we’re proud to support and empower the team,” said Maitham Al Lawati, CEO of PowerDMARC.
Attendees are invited to visit Booth 209 to:
- Experience live demos of PowerDMARC’s multi-tenant, whitelabel-ready Hosted DMARC, SPF, DKIM, BIMI, MTA-STS, and TLS-RPT solutions
- Explore how AI-powered threat intelligence and simplified reporting can drive compliance and client satisfaction
- Discuss DMARC MSP partnership opportunities and how to grow your MSP business with advanced security offerings
You can schedule a meeting in advance with the PowerDMARC team at MSPGeekCon to explore their MSP Partner Program and enhance your service offerings will AI-powered domain security solutions
About PowerDMARC
PowerDMARC is a domain security and email authentication SaaS platform that helps organizations protect their domain name, brand, and emails against spoofing, impersonation, ransomware, and other forms of unauthorized use. PowerDMARC provides a complete suite of hosted email security protocols such as DMARC, SPF, DKIM, BIMI, MTA-STS, and TLS-RPT, along with simplified reporting integrated with AI-powered Threat Intelligence. It helps organizations gain visibility on their email channels and combat cyberattacks. PowerDMARC supports over 10,000 organizations, from Fortune 100 companies to governments that span more than 100 countries.
The PowerDMARC platform is DMARC MSP/MSSP ready, with multi-tenancy support and whitelabel capabilities. PowerDMARC has 1,000+ channel partners worldwide and is SOC2 Type 2, ISO 27001 Certified, and GDPR compliant.
Ahona Rudra
PowerDMARC
marketing@powerdmarc.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.