Komunikaty PR

Project 100 Expands to East Bay: San Jose-Based Marketing Agency Broadens Local Reach with New Satellite Offices

2025-05-24  |  02:55:05
My Nguyen, Director of Marketing Headshot

My Nguyen, Director of Marketing Headshot

Project 100

Project 100

Project 100 Expands to the East Bay—Blending Local Expertise, Continued Learning, and Community-Focused Growth.

Expanding into the East Bay allows us to tap into a fresh demographic while still offering the same personalized service we’re known for.”
— My Nguyen, Director Of Marketing
SAN JOSE, CA, UNITED STATES, May 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- Project 100, a leading digital marketing agency known for its grassroots approach and data-driven results, is expanding beyond its San Jose roots with the opening of new satellite offices in the East Bay.

Founded by Silicon Valley entrepreneur My Nguyen, Project 100 has built its reputation since 2016 by helping local businesses grow through tailored marketing strategies that prioritize community insight and measurable outcomes. The expansion marks a new chapter for the agency as it continues to support businesses on both sides of the Bay Area.

“Our focus has always been on understanding local behavior and delivering meaningful growth for businesses that form the backbone of the community,” said Nguyen. “Expanding into the East Bay allows us to tap into a fresh demographic while still offering the same personalized service we’re known for.”

In addition to geographic growth, Project 100 is launching an internal initiative dubbed “The Year of School”—a company-wide commitment to continuing education. After declaring 2024 “The Year of Customer Service,” Nguyen is prioritizing ongoing learning in 2025 to ensure the team stays sharp in today’s fast-evolving digital marketing landscape.

The company’s expansion is a strategic step toward offering East Bay businesses the same success enjoyed by long-standing clients in San Jose and the greater Silicon Valley area. Project 100 remains dedicated to staying innovative while preserving the close-knit, consultative team dynamic that has defined its brand.

To learn more or inquire about services, visit our website at www.myproject100.com

Cheska Marcial, Public Relations
Project 100 LLC
+1 408-703-1512
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-24 | 03:55:04

Artery Studios Highlights the Critical Role of Medical Illustration in Litigation Proceedings

Artery Studio Ankle Fracture SurgeryPurpose of our custom medical illustrations and animations extends beyond being just visual aids. They emerge as key communication tools when presented in lead-up to, and during, courtroom
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-24 | 03:55:04

New Insights Released on Evolving Role of Real Estate Agents in the Age of Algorithms

you don’t compete with the machine; you offer what the machine cannot.”— Rudy Lira KusumaLOS ANGELES, CA, UNITED STATES, May 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- In a rapidly evolving marketplace where algorithms rule search engines and
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-24 | 03:55:04

Now Accepting Applications: iHope Genetic Health Clinical Sites

Join iHope Genetic HealthPass it on!We provided free clinical whole genome and exome sequencing to nearly 600 kids from under-resourced communities last year. This year we are shooting for 1000. Join us!”— Sharon TerryDAMASCUS, MD,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.