Rossario George Expands Signature Honey Collection with the Launch of 'Honey Chocolate' + New 9-Shade Eyeshadow Palette
In celebration of the new colorway, Rossario George is also debuting a limited-edition 9-shade Honey Chocolate Eyeshadow Palette. Rich in pigment and powered by velvety mattes, gleaming shimmers, and warm, decadent tones, this palette is designed to transition effortlessly from day to night, delivering the luxury and versatility that Rossario George is known for.
“Honey Chocolate is about depth, drama, and unapologetic self-expression,” said Tony Vincente, CEO and Founder of Rossario George. “Our Honey Collection continues to grow, not just in color, but in confidence. This is more than makeup—this is a movement rooted in inclusivity, sustainability, and empowerment.”
As with all Rossario George Beauty products, the Honey Chocolate palette is cruelty-free, Leaping Bunny Certified, and crafted with quality, ethically sourced ingredients.
The Honey Chocolate clothing collection and eyeshadow palette will be available this Spring exclusively at RossarioGeorge.com.
About Rossario George
Founded in 2018 by designer Tony Vincente, Rossario George is an internationally celebrated luxury lifestyle brand known for its couture fashion, signature beauty collections, and unwavering commitment to ethics and sustainability. Featured in Grazia Japan, Harper’s Bazaar, and British Vogue, Rossario George continues to define modern luxury with inclusivity, innovation, and artistry at its core.
Press Contact:
info@rossariogeorge.com
www.RossarioGeorge.com
Anthony V Williams
Rossario George
+1 206-501-7432
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Study Finds That Baby Boomers are Accelerating Exits from Their Businesses
France's Property Market Draws Record Attention from the U.S. and Canada
Launch of MITSU FOUNDATION’s New Song 'Light Within' – A Message of Quiet Strength and Resilience
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.