Komunikaty PR

Rossario George Expands Signature Honey Collection with the Launch of 'Honey Chocolate' + New 9-Shade Eyeshadow Palette

2025-04-19  |  21:55:05

RENTON, WA, UNITED STATES, April 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- Luxury fashion and beauty house Rossario George is proud to unveil the newest addition to its acclaimed Honey Collection: Honey Chocolate. This sultry, indulgent shade joins the brand’s signature palette of Honey Gold, Honey Red, Honey Peach, and Honey White—each inspired by the boldness and beauty of individuality.

In celebration of the new colorway, Rossario George is also debuting a limited-edition 9-shade Honey Chocolate Eyeshadow Palette. Rich in pigment and powered by velvety mattes, gleaming shimmers, and warm, decadent tones, this palette is designed to transition effortlessly from day to night, delivering the luxury and versatility that Rossario George is known for.

“Honey Chocolate is about depth, drama, and unapologetic self-expression,” said Tony Vincente, CEO and Founder of Rossario George. “Our Honey Collection continues to grow, not just in color, but in confidence. This is more than makeup—this is a movement rooted in inclusivity, sustainability, and empowerment.”

As with all Rossario George Beauty products, the Honey Chocolate palette is cruelty-free, Leaping Bunny Certified, and crafted with quality, ethically sourced ingredients.

The Honey Chocolate clothing collection and eyeshadow palette will be available this Spring exclusively at RossarioGeorge.com.

About Rossario George
Founded in 2018 by designer Tony Vincente, Rossario George is an internationally celebrated luxury lifestyle brand known for its couture fashion, signature beauty collections, and unwavering commitment to ethics and sustainability. Featured in Grazia Japan, Harper’s Bazaar, and British Vogue, Rossario George continues to define modern luxury with inclusivity, innovation, and artistry at its core.

Press Contact:
info@rossariogeorge.com
www.RossarioGeorge.com

Anthony V Williams
Rossario George
+1 206-501-7432
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
TikTok

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 22:55:04

Study Finds That Baby Boomers are Accelerating Exits from Their Businesses

The 2025 National Exit Planners SurveyThe First Step in planning for any business ownerCertified ExitMap Coach (CEMC) BadgeWith a 70% increase in certified exit planning advisors, Main Street businesses are beginning to seek professional
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

France's Property Market Draws Record Attention from the U.S. and Canada

Discover our complete guide to FranceInteresting and Fun French FactsMy-French-House.com logoAs interest for France soars in North-America, our new guide uncovers what makes the 'Hexagone' irresistible. LEEDS, UNITED KINGDOM, April 19,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

Launch of MITSU FOUNDATION’s New Song 'Light Within' – A Message of Quiet Strength and Resilience

Cover art for “Light Within,” the second official song by MITSU FOUNDATION, representing quiet strength and hope.MITSU FOUNDATION releases “Light Within,” a soothing ballad offering comfort and resilience. All proceeds support

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.