Komunikaty PR

Rossario George Expands Signature Honey Collection with the Launch of 'Honey Chocolate' + New 9-Shade Eyeshadow Palette

2025-04-19  |  21:55:05

RENTON, WA, UNITED STATES, April 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- Luxury fashion and beauty house Rossario George is proud to unveil the newest addition to its acclaimed Honey Collection: Honey Chocolate. This sultry, indulgent shade joins the brand’s signature palette of Honey Gold, Honey Red, Honey Peach, and Honey White—each inspired by the boldness and beauty of individuality.

In celebration of the new colorway, Rossario George is also debuting a limited-edition 9-shade Honey Chocolate Eyeshadow Palette. Rich in pigment and powered by velvety mattes, gleaming shimmers, and warm, decadent tones, this palette is designed to transition effortlessly from day to night, delivering the luxury and versatility that Rossario George is known for.

“Honey Chocolate is about depth, drama, and unapologetic self-expression,” said Tony Vincente, CEO and Founder of Rossario George. “Our Honey Collection continues to grow, not just in color, but in confidence. This is more than makeup—this is a movement rooted in inclusivity, sustainability, and empowerment.”

As with all Rossario George Beauty products, the Honey Chocolate palette is cruelty-free, Leaping Bunny Certified, and crafted with quality, ethically sourced ingredients.

The Honey Chocolate clothing collection and eyeshadow palette will be available this Spring exclusively at RossarioGeorge.com.

About Rossario George
Founded in 2018 by designer Tony Vincente, Rossario George is an internationally celebrated luxury lifestyle brand known for its couture fashion, signature beauty collections, and unwavering commitment to ethics and sustainability. Featured in Grazia Japan, Harper’s Bazaar, and British Vogue, Rossario George continues to define modern luxury with inclusivity, innovation, and artistry at its core.

Press Contact:
info@rossariogeorge.com
www.RossarioGeorge.com

Anthony V Williams
Rossario George
+1 206-501-7432
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
TikTok

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-11 | 15:55:03

Time to RV Unveils Expert-Curated Guide for Full-Time RV Beginners

New guide from Time to RV supports families taking the leap into full-time RV living—includes tips, planning help, and real-world insights.FL, UNITED STATES, May 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Time to RV Publishes Free Educational Guide for
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-11 | 15:55:03

My Legal Pal Surpasses 1,000 Cross-Border Contracts, Enhancing Global Legal Accessibility

My Legal Pal Logo NEW YORK, NY, UNITED STATES, May 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- In an era where businesses increasingly operate across borders, My Legal Pal has emerged as a pivotal player in providing accessible and cost-effective legal
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-05-11 | 15:55:03

Quick‑Commerce Reaches the Garage: Ride N Repair Begins 30‑Minute Spare‑Parts Delivery and Installation

Quick Commerce for Cars and BikesRide N RepairStartup Ride N Repair turns quick‑commerce into 30‑min curbside car and bike fixes, delivering genuine parts plus installation. BENGALURU, KARNATAKA, INDIA, May 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Ride

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.