Scott Hanson Joins Commercial Recreation Specialists as Regional Recreation Specialist
Scott joins CRS with an impressive background in sales and recreation. A graduate of Maryville University in St. Louis with a B.S. in Marketing and Business Communications, Scott most recently worked as a Product Specialist for Vacavia Cottages and Cabins, where he traveled extensively to connect directly with campgrounds, RV parks, state parks, and resorts, offering tailored lodging solutions. His experience in face-to-face client engagement and his understanding of the outdoor hospitality industry makes him uniquely qualified to guide clients through the process of enhancing their recreation offerings.
In his new role, Hanson will work with campgrounds, RV parks, resorts, and other destinations to identify recreation opportunities that not only attract and retain visitors but also cater to guests of all ages and abilities. From site-wide shade and shelter to outdoor furniture and water-based attractions, Scott will help clients select and implement solutions that align with their unique needs, terrain, and business goals.
“Scott brings a contagious enthusiasm and an authentic understanding of the recreation industry,” said Andy Berens, VP of Product Sales. “His hands-on approach, combined with his industry knowledge and genuine passion for the outdoors, make him a great addition to our team and a strong resource for our clients throughout the Southeast.”
Active with the Florida Trails Association and Friends of Florida State Parks, Hanson contributes to trail conservation and nature access in his community. His personal motto, “Find the fun in everything you do,” is a perfect reflection of CRS’ mission to inspire the human spirit through recreation.
For over 25 years, CRS has been serving customers throughout the United States and the Caribbean, with offices in Verona, Wisconsin, New Jersey, Minnesota, Iowa, South Dakota, Florida and Nebraska. In addition to supplying high-quality commercial-grade recreation equipment, CRS offers comprehensive services, including design, planning, installation, and operations. By tailoring recreation solutions to each client's unique business goals, CRS has built a strong reputation among municipalities, schools, YMCAs, athletic facilities, sports venues, amusement parks, family entertainment centers, campgrounds, resorts, summer camps, zoos, and other recreation venues.
To learn more about CRS and their wide range of services, please contact their corporate office at (608) 848-8781 or visit their website at www.crs4rec.com.
Terese Welch
Commercial Recreation Specialists
+1 608-497-2213
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.