Komunikaty PR

Shale Shakers Market to Hit $2.8 Billion by 2031 Driven by Oil & Gas Demand

2025-06-27  |  09:55:05
Shale Shakers Market1

Shale shakers market to hit $2.8 billion by 2031, fueled by oilfield expansion, drilling efficiency needs, and rising industrial applications.

Global Shale shakers market to hit $2.8 billion by 2031, fueled by oilfield expansion, drilling efficiency needs, and rising industrial applications.”
— Allied Market Research
WILMINGTON, DE, UNITED STATES, June 27, 2025 /EINPresswire.com/ --

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 14:55:06

Krungthai Money Expo 2024 by The Others Co., Ltd. Wins Gold in A' Trade Show Design Award

Krungthai Money Expo 2024The Others Co., Ltd.'s Innovative Pavilion Design Recognized with Prestigious A' Design Award in Trade Show Architecture, Interiors, and Exhibit Design Category COMO, CO, ITALY, June 27, 2025 /EINPresswire.com/ --
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 14:55:06

Key Trend Revolutionizing The Port & Material Handling Equipment Vehicle Market In 2025: Trade Expansion Boosts Demand

The Business Research CompanyThe Business Research Company's Port & Material Handling Equipment Vehicle Global Market Report 2025 – Market Size, Trends, And Global Forecast 2025-2034Save 30% on all global market reports with code
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-27 | 14:55:06

Pick And Place Machines Market Analysis 2025 – Insights for Long-Term Investment & Planning

The Business Research CompanyThe Business Research Company's Pick And Place Machines Global Market Report 2025 – Market Size, Trends, And Global Forecast 2025-2034Save 30% On All Global Market Reports With Code ONLINE30 – Stay Informed On

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.