Showpo Teams Up with Love Island Star Grace Jackson for Femme Fatale Collection
With prices ranging from $79.95 - $149.95, the collection embraces a bold, empowered aesthetic, defined by sheer fabrications and elevated design elements. Standout styles include sheer dresses, fitted co-ords, and eveningwear in green, yellow, and pink tones, alongside neutrals like black, white, and brown.
Grace shared her excitement about modeling in the Femme Fatale campaign, saying: “This collection is all about self-confidence and femininity and that’s exactly how I felt shooting it in Paris.”
“Grace was the ultimate muse for this collection - her style, energy, and confidence were the perfect inspiration for our Femme Fatale collection,” said Jane Lu, founder and CEO of Showpo. “She brought a magnetic presence to the campaign and perfectly captured the spirit of the Showpo girl. This range is all about making a statement with texture, shape, and sheer moments - and Grace brought it to life effortlessly.”
Featuring lace, lurex, and sequin materials, along with plunging necklines, organic hardware accents, and draped silhouettes, Femme Fatale is designed to redefine night-out dressing for the bold and fashion-forward woman. An emphasis on texture, transparency, and striking tones brings a modern edge to occasionwear.
Femme Fatale featuring Grace Rosa is available exclusively at showpo.com. For more information, follow @showpo on Instagram. Campaign assets can be found here.
About Showpo:
Showpo is a leading online fashion retailer based in Australia, known for its trendy, affordable clothing and accessories for women. Founded in 2010 by Jane Lu, the brand quickly gained popularity for its wide range of stylish pieces, catering to a global audience. Showpo is celebrated for its fun and inclusive approach to fashion, offering everything from casual wear to formal attire. With a strong presence on social media and a commitment to empowering women, Showpo continues to be a go-to destination for fashion-forward shoppers. Celebrity fans of the brand include Jennifer Lopez, Heidi Klum, Emma Roberts, and Eva Longoria.
Sam Drucker
Pull PR
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tom Hegna Named Keynote Speaker at Annuity Producers National Conference
Jyoti World Drives Metal-to-Plastic Shift in Global Water Systems with Advanced Engineered Plastics
Retail Activity Accelerates in Downtown Sarasota
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.