Space Force Association Welcomes Four New Corporate Partners
By Light Professional IT Services
By Light Professional IT Services LLC and is a leading provider of advanced technology solutions, specializing in cybersecurity, communications, modeling and simulation, and digital services. With a mission to connect, protect, and prepare warfighters and federal agencies for every next possibility, By Light offers a comprehensive suite of services, including custom cyber ranges, workforce optimization, and mission-ready training. Their expertise in IT solutions, cloud and managed services, and unmanned aerial systems positions them as a valuable partner in enhancing the capabilities of the U.S. Space Force and its allies.
SRC, Inc.
SRC, Inc. is a not-for-profit research and development company, that combines information, science, technology and ingenuity to solve “impossible” problems in the areas of defense, environment and intelligence. Across a family of companies, SRC applies bright minds, fresh thinking and relentless determination to deliver innovative products and services that are redefining possible® for the challenges faced by America and its allies.
Spaceport America
Spaceport America, located in southern New Mexico, is the world’s first purpose-built commercial spaceport. Spanning 18,000 acres adjacent to the U.S. Army White Sands Missile Range, it offers a rocket-friendly environment with 6,000 square miles of restricted airspace, a 12,000-foot runway, and approximately 340 days of sunshine annually. As a Federal Aviation Administration (FAA)-licensed launch complex, Spaceport America serves as a hub for commercial spaceflight operations, hosting tenants such as Virgin Galactic and Boeing, and supporting a range of aerospace activities.
Catalyst Campus for Technology and Innovation/Air Force CyberWorx
Catalyst Campus serves as a collaborative ecosystem where industry, small businesses, entrepreneurs, government, academia, and investors intersect with Colorado's aerospace and defense industry. Their mission is to cultivate partnerships and spark innovation to stimulate business growth. Air Force CyberWorx, a program under Catalyst Campus, focuses on accelerating the adoption of innovative solutions to enhance the Air Force's mission capabilities.
These partnerships underscore SFA's commitment to fostering collaboration and innovation within the space and defense sectors and strengthening the global space community. For more details about the SFA and its mission, visit ussfa.org.
Catherine Sawyer
https://ussfa.org
+1 855-732-2019
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Pogo Stadium Demo Launches for Steam Next Fest With Go-Inspired Rhythm Strategy and Shinobu Amayake Score
Talentuch Reports Groundbreaking Recruitment Case: Client Chooses AI Over Human Data Analyst
Electra Wins Audience Prize at WMF 2025 for Advancing Battery Intelligence with AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.