SportX and Streamr.ai Partner to Democratize Sports Advertising with AI-Powered Creative and Branded Entertainment
SportX, the trailblazing platform reshaping the future of sports advertising, announced partnership with Streamr.ai, a leader in AI-powered brand creative
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 5, 2025 /EINPresswire.com/ -- SportX, the trailblazing platform reshaping the future of sports advertising, today announced a strategic partnership with Streamr.ai, a leader in AI-powered brand creative and real-time targeting. This collaboration introduces a transformative model designed to level the playing field—bringing premium sports advertising within reach of advertisers from emerging brands to global giants.At the heart of the partnership is a shared mission: to democratize sports advertising by combining scalable media access with intelligent, data-driven creative. SportX unlocks premium live sports inventory traditionally reserved for top-tier buyers, while Streamr.ai powers adaptive, AI-enhanced creative that personalizes messaging in real time.
“This partnership is about unlocking opportunity for all advertisers—not just the biggest spenders,” said Carmine Parisi, CEO at SportX. “We’re not only making high-impact sports media more accessible, we’re making it smarter—with AI-powered creative and real-time campaign performance you can measure end-to-end.”
As part of its broader vision, SportX is also expanding its branded entertainment capabilities, enabling advertisers to go beyond traditional ad formats. Through integrations into live sports content, highlights, and original series, brands can now tell richer, more authentic stories that engage fans across platforms.
The unified platform empowers advertisers to:
Access scalable sports media inventory across leagues, teams, and live events
Deliver dynamic, performance-optimized creative using Streamr.ai’s audience intelligence and personalization
Measure impact across the entire funnel—from awareness to action to transaction
Leverage branded entertainment for deeper fan engagement and cultural relevance
“At Streamr.ai, we believe smart data should fuel smart storytelling,” said Jonathan Moffie, CEO of Streamr.ai. “This partnership allows brands of all sizes to compete on the biggest stage with creativity that’s agile, contextual, and effective.”
Together, SportX and Streamr.ai are breaking down barriers in sports advertising—enabling any brand, big or small, to activate high-performance campaigns through a single, intelligent platform.
For media inquiries or partnership opportunities, please contact David Bray.
David Bray
+1 917-685-2841
David@brizmediagroup.com
Briz Media Group
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

2D Heterostructures Market is Expected to Reach a Valuation of USD 2,359.2 Million in 2035, States Fact.MR
Automotive Intelligence Battery Sensor Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product
Automotive Headliner Market - Opportunities, Share, Growth and Competitive Analysis and Forecast 2029
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.