Stitch Launches Internship Program to Develop the Next Generation of Insurance AI Leaders
Stitch, an applied-AI platform built for carriers, MGAs, TPAs & brokers, announces the launch of Stitch NextGen to cultivate future insurance AI leaders.
PORTLAND, OR, UNITED STATES, June 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- Stitch, an applied-AI platform built for carriers, MGAs, TPAs and brokers, is proud to announce the launch of Stitch NextGen, a strategic initiative designed to cultivate future insurance AI leaders.
Backed by the leadership of Founder Santoash Rajaram, a seasoned insurance innovator, the Stitch Internship Program reflects the company’s deep commitment to advancing industry talent and fostering real-world impact through hands-on experience. The inaugural cohort features interns across engineering, marketing, and product tracks, each contributing to Stitch’s mission of redefining how insurers operate and serve customers.
“We’re building more than just automation tools. We’re building an ecosystem of future-ready thinkers,” said Rajaram. “This program is about giving exceptional early-career professionals a seat at the table and showing them what’s possible when human insight and technology come together to solve complex challenges in insurance.”
Interns will work directly with Stitch’s cross-functional teams on high-impact projects, including:
- Supporting the development of the industry’s largest collection of insurance-specific AI agents
- Exploring regulatory implications of generative AI
- Analyzing and reporting on AI agent behavior and outcomes
The Stitch Internship Program is designed not only as a learning experience for students but also as a strategic advantage to bring top talent into the insurance industry. By tapping into marquee university networks and fostering mentorship through its elite advisory board, Stitch positions itself as a talent magnet and AI leader within the InsurTech space.
Building Brand & Community
As part of the program, Stitch will spotlight its interns through a branded content series featuring interviews, day-in-the-life moments, and thought leadership reflecting the next generation’s vision for insurance.
About Stitch
Stitch is a venture-backed technology company transforming insurance workflows through orchestrated AI. Built by industry experts and technologists, Stitch combines real-time data ingestion, intelligent task automation, and human-in-the-loop design to streamline everything from submissions to servicing. With deep roots in insurance and an eye on the future, Stitch is redefining what’s possible, without disrupting what works.
For media inquiries or to learn more about Stitch's internship program, please contact:
Marissa Buckley
marissa@stitchstudio.ai
(386) 405-1617
Stitch Studio
Marissa Buckley
Stitch Studio
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

DevLand AI Announces Education Innovation Platform to Support Teachers and Modernize Learning
Louisiana and Yadiel Celebrate Their Wedding at Bonita Ranch, a Flourishing Agritourism Venue in Melbourne, FL
Ace Fire Protection Announces Fire Extinguisher Services for 2025 Regulatory Compliance
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.