Stratagon Inc. and Lincoln University Forge New Alliance to Boost Enrollment and Academic Visibility
The partnership comes at a pivotal time for Lincoln University, which is launching a renewed effort to elevate its academic programs and extend its visibility among prospective students in Missouri, across the country, and internationally. Stratagon will lead full-service marketing initiatives designed to increase awareness, strengthen enrollment pipelines, and help more students discover the opportunity and value of a Lincoln education.
"Lincoln University has long been one of the best-kept secrets among HBCUs and across higher education," said Dr. John B. Moseley, President of Lincoln University. "Through this partnership with Stratagon, we will restore Lincoln University to its rightful place as a beacon of excellence."
Founded in 1866 by the 62nd and 65th United States Colored Infantries and their white officers, Lincoln is more than a university—it’s a legacy built on service and transformation. Today, it serves more than 2,000 students from over 25 states and nearly 40 countries, offering bachelor’s, master’s, specialist, and certificate programs across four colleges.
Stratagon brings deep experience at the intersection of higher education and digital transformation. As a HubSpot Platinum Partner and strategic branding agency, the firm will deploy a blend of enrollment intelligence, audience segmentation, and content strategy to support Lincoln’s growth.
“Lincoln’s land-grant designation and historic mission position it uniquely in the higher education landscape,” said Alex Moore, Senior Partner at Stratagon. “Our work is focused on connecting that legacy with the future—helping students of all backgrounds find their place and purpose at Lincoln.”
At a time when visibility and relevance are more important than ever, this partnership is designed not just to compete—but to lead.
About Lincoln University of Missouri
Founded in 1866 in Jefferson City, Lincoln University of Missouri is a historically Black, 1890 land-grant institution offering a comprehensive range of academic programs. With a legacy rooted in service, excellence, and access, Lincoln continues to educate, empower, and elevate students from across the country and the world.
About Stratagon Inc.
Stratagon is a strategic marketing agency that blends creative intelligence with marketing technology to help brands grow. With expertise in higher education, B2B, and agribusiness, Stratagon partners with institutions and organizations to build awareness, drive conversions, and make measurable impact.
Alex Moore
Stratagon Marketing & Technology
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Expansion in Motion at Mount Laurel Animal Hospital: Growing Stronger to Serve Better
Mastering the AI Age: New Lifestyle Magazine Report Calls for Smarter, Safer Innovation
Blue Sands Wealth Celebrates USA Volleyball Hall of Fame Inductee Tayyiba Haneef-Park
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.