Stratagon Inc. and Lincoln University Forge New Alliance to Boost Enrollment and Academic Visibility
The partnership comes at a pivotal time for Lincoln University, which is launching a renewed effort to elevate its academic programs and extend its visibility among prospective students in Missouri, across the country, and internationally. Stratagon will lead full-service marketing initiatives designed to increase awareness, strengthen enrollment pipelines, and help more students discover the opportunity and value of a Lincoln education.
"Lincoln University has long been one of the best-kept secrets among HBCUs and across higher education," said Dr. John B. Moseley, President of Lincoln University. "Through this partnership with Stratagon, we will restore Lincoln University to its rightful place as a beacon of excellence."
Founded in 1866 by the 62nd and 65th United States Colored Infantries and their white officers, Lincoln is more than a university—it’s a legacy built on service and transformation. Today, it serves more than 2,000 students from over 25 states and nearly 40 countries, offering bachelor’s, master’s, specialist, and certificate programs across four colleges.
Stratagon brings deep experience at the intersection of higher education and digital transformation. As a HubSpot Platinum Partner and strategic branding agency, the firm will deploy a blend of enrollment intelligence, audience segmentation, and content strategy to support Lincoln’s growth.
“Lincoln’s land-grant designation and historic mission position it uniquely in the higher education landscape,” said Alex Moore, Senior Partner at Stratagon. “Our work is focused on connecting that legacy with the future—helping students of all backgrounds find their place and purpose at Lincoln.”
At a time when visibility and relevance are more important than ever, this partnership is designed not just to compete—but to lead.
About Lincoln University of Missouri
Founded in 1866 in Jefferson City, Lincoln University of Missouri is a historically Black, 1890 land-grant institution offering a comprehensive range of academic programs. With a legacy rooted in service, excellence, and access, Lincoln continues to educate, empower, and elevate students from across the country and the world.
About Stratagon Inc.
Stratagon is a strategic marketing agency that blends creative intelligence with marketing technology to help brands grow. With expertise in higher education, B2B, and agribusiness, Stratagon partners with institutions and organizations to build awareness, drive conversions, and make measurable impact.
Alex Moore
Stratagon Marketing & Technology
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Navigation Satellite Systems Market Trend Marked Significant Growth in Industry | Global Analysis and Forecast to 2031
ELECFREAKS will Present micro:bit STEM Tools at ISTELive 2025
Art Share 002 (ARTX: BAC1EU) Announces Delay in Annual Report Publication
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.