Stratagon Inc. and Lincoln University Forge New Alliance to Boost Enrollment and Academic Visibility
The partnership comes at a pivotal time for Lincoln University, which is launching a renewed effort to elevate its academic programs and extend its visibility among prospective students in Missouri, across the country, and internationally. Stratagon will lead full-service marketing initiatives designed to increase awareness, strengthen enrollment pipelines, and help more students discover the opportunity and value of a Lincoln education.
"Lincoln University has long been one of the best-kept secrets among HBCUs and across higher education," said Dr. John B. Moseley, President of Lincoln University. "Through this partnership with Stratagon, we will restore Lincoln University to its rightful place as a beacon of excellence."
Founded in 1866 by the 62nd and 65th United States Colored Infantries and their white officers, Lincoln is more than a university—it’s a legacy built on service and transformation. Today, it serves more than 2,000 students from over 25 states and nearly 40 countries, offering bachelor’s, master’s, specialist, and certificate programs across four colleges.
Stratagon brings deep experience at the intersection of higher education and digital transformation. As a HubSpot Platinum Partner and strategic branding agency, the firm will deploy a blend of enrollment intelligence, audience segmentation, and content strategy to support Lincoln’s growth.
“Lincoln’s land-grant designation and historic mission position it uniquely in the higher education landscape,” said Alex Moore, Senior Partner at Stratagon. “Our work is focused on connecting that legacy with the future—helping students of all backgrounds find their place and purpose at Lincoln.”
At a time when visibility and relevance are more important than ever, this partnership is designed not just to compete—but to lead.
About Lincoln University of Missouri
Founded in 1866 in Jefferson City, Lincoln University of Missouri is a historically Black, 1890 land-grant institution offering a comprehensive range of academic programs. With a legacy rooted in service, excellence, and access, Lincoln continues to educate, empower, and elevate students from across the country and the world.
About Stratagon Inc.
Stratagon is a strategic marketing agency that blends creative intelligence with marketing technology to help brands grow. With expertise in higher education, B2B, and agribusiness, Stratagon partners with institutions and organizations to build awareness, drive conversions, and make measurable impact.
Alex Moore
Stratagon Marketing & Technology
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

2D Heterostructures Market is Expected to Reach a Valuation of USD 2,359.2 Million in 2035, States Fact.MR
Automotive Intelligence Battery Sensor Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product
Automotive Headliner Market - Opportunities, Share, Growth and Competitive Analysis and Forecast 2029
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.