TUG Saves Timeshare Owners Over $24 Million—Exposing Industry Secrets & Helping Owners Cancel Bad Deals For Free

Timeshare Users Group
Thousands of lucky owners find TUG in time to cancel a new Timeshare purchase and get a full refund
Thanks to the veteran-founded, family-owned TUG community, more than $24 million in timeshare refunds have been secured by owners who canceled unwanted purchases—without paying a single cent in fees.
TUG is unique in this industry as it provides free, no-strings-attached guidance on the timeshare resale market for anyone who needs help! Many buyers are shocked to learn they can cancel their recent purchases and buy the exact same timeshare from existing owners at up to 100% off the original developer price. This eye-opening revelation empowers buyers to avoid regret, sidestep predatory "exit companies," and make smarter financial choices. The result? A growing archive of real-life victories, including:
A $140,000 refund for a Hilton Grand Vacations Club timeshare
A $45,000 cancellation on a Club Wyndham contract
along with thousands more owners canceling purchases after just minutes of reading on TUG!
Since 1993, TUG has stood as the absolute best source of information for timeshare owners, offering free education, peer support, and transparency in an industry plagued by high-pressure sales and misinformation. Unlike costly “exit services” that prey on desperate owners who are truly looking for help, TUG offers help and advice for all owners—free of charge. In an industry flooded with scams and shady promises, TUG is the trusted lifeline for owners who want real answers, real savings, and real results. An online community created by owners, for owners for over 30 years!
Brian Rogers
Timeshare Users Group
+1 904-298-3185
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Advancing Indiana’s Independent Auto Industry
JOLT Phone App Redefines Android Calling Experience with Next-Gen Personalization Features
EvolX Games Announces Ludaro: A Roguelike Deck-Building Dice Game Inspired by Classic Ludo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.