U.S. Revenue Marketing Firm 3rd + Taylor Agency Expands to Paris to Help B2B Tech Brands Go Global
Paris Launch Event for B2B Tech Founders and Marketing Leaders to Feature Networking Happy Hour, Private Dinner, and Beyoncé Concert Tickets Giveaway
To mark the launch, the agency will host an exclusive networking event in Paris on Friday, June 20, 2025 inviting marketing leaders, founders and CEOs from high-growth, VC- and PE-backed B2B tech companies. The evening will include an intimate cocktail hour followed by a private, four-course dinner with wine pairings for executives serious about U.S. market expansion. As a surprise bonus, two guests will walk away with two tickets each to the nearly sold-out Beyoncé concert in Paris that same weekend.
"French brands have the talent and tech. What's critical is having a partner who understands how to unlock revenue in global markets,” said Tiffany Nwahiri, Founder and CEO of 3rd + Taylor Agency. “While many companies face concerns with operations in the US due to tariffs, the B2B SaaS space continues to thrive.”
The agency is targeting funded start-ups to mid-market B2B tech companies—firms actively exploring international expansion and in need of senior-level marketing expertise without the overwhelm of expanding an in-house team.
3rd + Taylor Agency will operate remotely in France, continuing its U.S. operations while building strategic partnerships with the local Parisian tech and investment ecosystem.
To request your invite to this intimate gathering, please fill out the form at grow.3rdandTaylor.com/Paris.
About 3rd + Taylor Agency
3rd + Taylor is a U.S.-based revenue marketing firm helping B2B tech companies grow through top tier go-to-market strategy, demand generation, AI-assisted prospecting, and content that converts. We work with funded startups to mid-market enterprises ready to scale into competitive markets with clarity, speed, and bottom line results. Learn more at www.3rdandTaylor.com.
Should you need more information about this topic, don't hesitate to contact:
Tiffany Nwahiri
3rd + Taylor Agency
+1 954-678-3858
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Temperature Controlled Pharma Packaging Market to Double by 2035, Reaching USD 29,859.1 Million Amid Biologics Boom
Garment Steamer Market to Reach USD 4.26 Billion by 2035 Growing at 6.4% CAGR Driven by Demand for Efficient Fabric Care
Dusty Cars Announces Newly Launched Classic Car Storage in Pleasanton, Alameda County
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego
To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Edukacja
Stabilność zatrudnienia jedną z najważniejszych kwestii dla pokolenia Z. Nie chodzi jednak o wieloletnią pracę na etacie

Wraz z dynamicznymi zmianami zachodzącymi na rynku pracy dla pracowników istotna jest stabilność zatrudnienia. Widać to także wśród pokolenia Z, wchodzącego na rynek pracy, dla którego była to jedna z trzech najważniejszych kwestii przy wyborze pracodawcy. Jak wyjaśniają eksperci Konfederacji Lewiatan, nie chodzi już jednak o formę czy długość zatrudnienia, ale o samopoczucie pracownika.
Polityka
Lekarz: Karol Nawrocki zapewne sporo papierosów w swoim życiu wypalił. Stwierdził, że w kampanii lepiej będzie je zastąpić woreczkami nikotynowymi

Kandydat na prezydenta Karol Nawrocki podczas ostatniej debaty w TVP wykonał nietypowy gest, wsuwając do ust saszetkę, co wywołało dyskusję na temat alternatywnych produktów nikotynowych. Były wiceminister zdrowia przypomina, że stosowanie takich woreczków to jedna z metod walki z uzależnieniem od palenia tytoniu, wpisująca się w strategię redukcji szkód, a przykład osoby publicznej może podnieść świadomość społeczną na ten temat. Jednocześnie lekarz zwraca uwagę, że tego typu produkty przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych. Reguluje to przyjęta w maju nowelizacja ustawy tytoniowej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.