Vantage LED Announces New SM Infinity Update: The Smarter Cloud-Based Digital Signage Software
Vantage LED rolls out major improvements to SM Infinity, optimizing remote digital signage content scheduling and management capabilities.
Originally launched in 2012, SM Infinity was the first cloud-based digital signage software for the masses, revolutionizing how organizations communicate through their digital signs. SM Infinity quickly became a powerful tool optimized for any industry, empowering restaurant owners to spotlight limited-time offers instantly, enabling stadium staff to deliver real-time alerts, or allowing retailers to synchronize multi-screen promotions remotely.
The latest update focuses on streamlining the user experience, including an updated interface, enhanced scheduling options, and a simplified content creation process. According to Vantage LED, the goal of the update was to deliver on a single core mission: make digital signage smarter, faster, and easier to use.
“We listened to the people who run digital signs daily,” said Darrin Mealio, Software Developer at Vantage LED. “They already appreciated the simplicity of SM Infinity, but we knew we could make it more powerful and more intuitive. That’s exactly what the NEW SM Infinity improvements deliver, plus a refined user experience and an interface overhaul."
The updated SM Infinity platform makes digital signage content creation just as effortless as managing it, regardless of technical background.
Users can quickly design eye-catching messages using built-in tools like the Doodle Editor, access a robust digital sign content library, or request professional designs from the digital signage graphic design team directly within the platform. Vantage LED also offers 1 free year of professional content creation with the purchase or upgrade of a display through its dealer network.
Whether it’s daily specials, emergency alerts, or branded promotions, anyone can create and deploy content in minutes without needing prior design experience.
The digital signage software is designed to work in tandem with Vantage LED’s energy-efficient displays, which the company reports use "up to 70% less power than the leading competitors." Combined, the hardware and digital sign software aim to offer an efficient and flexible approach to digital communication.
About Vantage LED:
Vantage LED is a U.S.-based digital signage manufacturer. Since 2003, the company has focused on high-performance, low-power LED displays and dealer support. With a commitment to user-centric design and industry-leading technology, Vantage continues to lead the way in smart signage solutions as well as digital signage software through SM Infinity.
To learn more about the SM Infinity update and its features, schedule a demo, or explore partnership opportunities, visit vantageled.com/contact
Daniel Orona
Vantage LED
+1 888-595-3956
email us here
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Slide Tray Box Market to Hit USD 29,452.7 Million by 2035, Driven by Aesthetic Appeal and Innovation | FMI
A New Crumbl Dessert For Dad This Father’s Day
DevLand Academy Brings Free Coding and Innovative Learning to Every Child
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.