Komunikaty PR

Zideas AI Lab and FindYourZen Launch Strategic Alliance to Tackle Gen Z Mental Health Crisis with AI-Driven Solution

2025-06-06  |  09:55:05

A strategic alliance between Zideas AI Lab and FindYourZen to address the escalating mental health challenges for Gen Z.

NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- We are thrilled to announce the first official collaboration from Zideas AI Lab—a strategic alliance with FindYourZen to address the escalating mental health challenges that Gen Z faces.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 10:55:04

A' International Education Technology and E-Learning Design Awards Call for Entries

Education Technology Design AwardsA’ Design Award & Competition Announces Call for Entries for A' International Education Technology and E-Learning Design Awards COMO, CO, ITALY, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Today, A'
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 10:55:04

Gas Insulated Switchgear Market Set for Steady Growth, Hitting $35.2 Billion by 2032

AlliedGlobal GIS market growth driven by rising electricity demand, efficient transmission needs, and adoption of SF6-free tech for sustainable energy. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Gas Insulated Substation
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 10:55:04

Back-to-School for Sales Teams: Why 'Gut-Driven' Selling Isn’t Working

Tom Jackobs / CEOTom Jackobs Offers Structured Sales Leadership for Heart-Led Health BusinessesPractitioners rely too much on ‘feeling it out’—but that’s not scalable”— Tom JackobsLOS ANGELES, CA, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- As kids return to school this August, sales strategist Tom Jackobs says it’s time for sales teams to hit the books, too. His message: intuitive selling isn’t enough—you need structure, tracking, and follow-through. “Practitioners rely too much on ‘feeling it out’—but that’s not scalable,” says Jackobs, who helps wellness businesses transition from reactive to repeatable systems. Through his fractional sales management services, Jackobs supports teams in developing scripts, workflows, automation, and follow-up systems—all designed to work with the natural empathy practitioners already have. “Your heart matters. But so does your system,” he says. To learn more about how structured sales systems improve patient conversion and satisfaction, visit BusinessLeadMaximizer.com.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.