Honeygirl Debuts 'Denim & Diamonds,' Inspired by Her Real-Life Love Story with Gin Blossoms Guitarist
Country Artist Honeygirl Debuts “Denim & Diamonds,” Inspired by Her Real-Life Love Story with Gin Blossoms Guitarist
PHOENIX, AZ, UNITED STATES, June 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- Country singer-songwriter Honeygirl has released her latest single, “Denim & Diamonds,” a heartfelt track inspired by her recent marriage to longtime partner Scotty Johnson, guitarist for the Grammy-nominated band Gin Blossoms.The single, co-written by Honeygirl, the stage name of Kira Brown, and Johnson, blends the artists’ signature storytelling with rich country instrumentation. The couple, who have shared 15 years together, recently tied the knot in a Phoenix courthouse, marking a new chapter both personally and professionally.
“Scotty wanted to marry me. So I wrote, ‘Denim & Diamonds,’” Brown shared on social media. The song is available for streaming on YouTube, Amazon Music and Apple Music. Produced by Brown and Johnson, the track also features Sandra Leen, wife of Gin Blossoms bassist Bill Leen, on cello.
“I wanted this song to be perfect and I went round and round on edits and mixes and ideas, because it could have been our wedding song, had we not eloped. The words are basically written instructions for Scotty on how to love and keep me forever - ‘buy me Denim & Diamonds and tell me I’m pretty,’” said Brown, quoting lyrics from her own song.
Honeygirl, known for her powerful storytelling and dynamic performances, continues to captivate audiences with her unique sound. Fronted by Brown and featuring seasoned musicians like Johnson, Honeygirl aims to bring together “good timing fans & friends” at every performance. For more information and tour dates visit www.honeygirlmusic.com or follow Honeygirl on social media at @honeygirlmusic or facebook.com/honeygirlmusic.
Kira Brown
Honeygirl
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Reinforcement Learning Market Growing at a 41.5% CAGR | Reach USD 88.7 Billion by 2032 Globally
LNE Surveys Provides Top-Tier Drone Surveying for Commercial Properties Nationwide
Sun Cabo Expands to Punta Mita, Bringing its Luxury Service to Mexico’s Pacific Coast
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.