Innopay Appoints Nagendra Vinukollu as Head of Product to Drive 10X Growth and Innovation
With over a decade of experience in fintech and product leadership, Nagendra is driving the next wave of innovation at Innopay. At Razorpay and Zaggle, he built scalable, automated payment solutions, optimized systems for profitability, and led go-to-market strategies, reflecting a strong understanding of market dynamics and a proven ability to deliver sustainable business growth.
Commenting on the appointment, Puvvada Venugopal Naidu, Founder and CEO of Innopay Technologies, said, “We’re excited to welcome Nagendra to our leadership team. His strong product vision and track record in building scalable digital platforms will be instrumental as we enhance our offerings.”
On joining Innopay, Nagendra Vinukollu said, “Joining Innopay is a tremendous opportunity to build upon its strong foundation of trust and innovation. Our focus will be on shaping a digital financial ecosystem that enhances accessibility to simplified financial products, especially for users in emerging Indian markets. We are committed to developing user-centric products supported by scalable platforms and strategic partnerships, empowering millions across the country.”
This appointment reflects Innopay’s focus on building innovative, user-centric digital payment solutions that drive growth and expand financial access across India.
About Innopay Technolgies:
Innopay Technologies, a leading fintech company in India, is transforming payments with its super-app, offering a wide range of convenient services. With over 5 million downloads and a portfolio featuring more than 24 services, including digigold, FASTag, mobile recharges, insurance, utility bill payments, DTH payments, and more, Innopay Technologies has established itself as a trusted platform for fast, secure, and rewarding transactions. Ranked 9th among the agent institutions in Bharat Connect (BBPS), Innopay Technologies processes transactions worth ₹100 crore per month, with a cumulative transaction value exceeding ₹500 crore. To know more, visit: https://www.innopay.in/
Devanshi Udyavar
Innopay Technologies Pvt Ltd
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
X
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

INFRAMEDIC Corporation Introduces Revolutionary SAFETY SENSE® Technology to the American Market
RelaCare Adult Diapers Selects Purple Crayon Brand & Digital as Agency of Record for U.S. Launch
Hirsch Pipe & Supply Opens Branch in Riverside, CA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.