INSIDEA and Pipedrive Announce Strategic Partnership to Accelerate CRM-Driven Growth
INSIDEA joins forces with Pipedrive to deliver seamless CRM, automation, and sales solutions for fast-growing businesses worldwide.
Pipedrive offers intuitive, smart, and scalable CRM tools that help businesses convert leads, close deals faster, and manage customer relationships more effectively. As an Elite Pipedrive Partner, INSIDEA will now provide implementation, consulting, onboarding, automation, and training services to help businesses get the most out of the Pipedrive ecosystem.
“Partnering with Pipedrive is a natural extension of our mission to empower businesses with simple yet powerful digital growth solutions,” said Pratik Thakker, Founder & CEO of INSIDEA. “We’re excited to help companies integrate, automate, and scale their sales processes through a world-class CRM platform.”
“We are very fortunate to welcome INSIDEA to Pipedrive’s solution provider ecosystem,” said Sean Evers, VP of Sales and Partners at Pipedrive. “Our partners play a fundamental role in facilitating tailored solutions that match the needs and ambitions of small businesses. We look forward to continued success together.”
Through this partnership, INSIDEA expands its CRM service suite to include Pipedrive onboarding, migrations, APIs, custom workflow automation, sales pipeline setup, reporting dashboards, and ongoing support—all delivered through its unique subscription-based model that gives clients access to a full digital team.
The partnership is built on a shared vision: to make modern CRM solutions simple, accessible, and impactful for growth-focused companies. With INSIDEA’s expert services and Pipedrive’s powerful CRM, clients will benefit from a unified solution that improves efficiency, drives conversion, and enhances customer relationships.
Natasha Katrak
Insidea, Inc.
+1 323-405-9120
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Automotive Cybersecurity Market Trajectory, from USD 7.23 Billion (2021) to USD 32.41 Billion (2030) with 16.6% Growth
Auto Finance Market to Hit $5.6 Trillion by 2031, Fueled by Digital Lending Platforms and Vehicle Ownership Trends
U.S. Auto Extended Warranty Market to Soar to $24.48 Billion by 2030, Fueled by Segmented Applications
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.