Intelligent Diva Unveils Landmark AI Fashion Show Alongside Major Music Releases
The Cookie Contour AI Fashion Show is a one-of-a-kind digital experience inspired by the single Cookie. It features futuristic designs curated by Chincia Kenner, known artistically as Intelligent Diva, in collaboration with her partnership with Alive Shoes. These stunning pieces reflect cutting-edge technology and fashion innovation, pushing the envelope of virtual runway shows and digital couture. Viewers can experience this revolutionary event across multiple platforms, expanding Intelligent Diva’s reach in the tech-driven fashion space.
Adding to the excitement, Intelligent Diva celebrates her role as an Affiliate with The New Black, a forward-thinking platform that champions Black creators in the technology and creative industries. Through this affiliation, she continues to break barriers as an African American female independent creator, proving that diversity and innovation are powerful forces in music, fashion, and technology.
Also launching today is the new single Too Bad So Sad by Martone featuring Intelligent Diva. This powerful collaboration is now available on all streaming platforms, showcasing Intelligent Diva’s versatility and unique vocal style.
Fans can also explore her exclusive I CANNOT Collection at her online boutique, which features empowering merchandise designed to inspire confidence and self-expression. Follow Intelligent Diva on Instagram @IntelligentDivaMusic for the latest updates, behind-the-scenes content, and exclusive sneak peeks. Visit Intelligent Diva Music, Apple Music, YouTube, and Alive Shoes to engage with these exciting new releases.
About Intelligent Diva
Intelligent Diva is an artist, entrepreneur, and fashion designer making history through innovative digital experiences and powerful music releases. Her brand spans across music, fashion, and technology, empowering women and setting new standards in independent creation.
Instagram: https://www.instagram.com/intelligentdivamusic
Youtube: https://youtu.be/_ZFxKypp3tk
Chincia Kenner
Intelligent Diva Music
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Diabetes Care Devices Market Size to Reach USD 91.95 Billion by 2030, Says Mordor Intelligence
Pharma Blisters Packaging Market to Hit USD 22.6 Billion by 2035, Expanding at 6.1% CAGR
Energy Bill Relief Fund Extended to Support Households and Small Businesses
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.