Lambos Digital Acquires Dorado Ads to Enhance Amazon Advertising Capabilities
Lambos Digital, is excited to announce its acquisition of Dorado Ads, a cutting-edge platform renowned for simplifying Amazon Ads for agencies and brands.
Lambos Digital, a leading performance marketing agency specializing in Amazon Ads and programmatic media, is excited to announce its acquisition of Dorado Ads, a cutting-edge platform renowned for simplifying Amazon Local Ads for agencies and brands.
This strategic acquisition combines Lambos Digital’s full-funnel advertising expertise with Dorado’s intuitive, low-cost ad technology, enabling clients to access Amazon’s premium inventory—such as Fire TV, Twitch, and Prime Video—without the complexities of traditional DSP platforms.
Dorado Ads has been instrumental in democratizing access to Amazon's advertising ecosystem, offering features like AI-driven campaign creation, real-time performance metrics, and cost-effective CPMs. Their platform empowers agencies and brands to launch and manage campaigns efficiently, eliminating the need for extensive setup and constant optimization.
“This acquisition marks a significant milestone in our mission to provide workflow automation, data analytics, and AI into our Amazon DSP platform” said Vasilios Lambos, CEO of Lambos Digital. “ By integrating Dorado’s innovative platform, we can offer our clients enhanced capabilities to reach their target audiences more effectively and efficiently.”
Lambos Digital, founded in 2017, has established itself as a trusted partner for brands seeking to scale through performance marketing. With a focus on analytical rigor and media mix modeling, the agency has consistently delivered measurable results for its clients.
The acquisition of Dorado Ads aligns with Lambos Digital’s commitment to innovation and client success, providing an expanded suite of tools and services to navigate the evolving digital advertising landscape.
About Lambos Digital
Lambos Digital is a performance marketing agency that helps brands scale and achieve their goals through data-driven advertising strategies. Specializing in Amazon Ads and programmatic media, the agency offers a comprehensive suite of services designed to drive growth and maximize ROI.
About Dorado Ads
Dorado Ads is a platform that simplifies Amazon Local Ads for agencies and brands, offering an intuitive interface, AI-driven campaign creation, and cost-effective solutions to access Amazon’s premium ad inventory. With a focus on efficiency and scalability, Dorado empowers clients to achieve high ROI without the complexities of traditional DSP platforms.
For media inquiries, please contact:
Press Contact:
Lambos Digital
Email: marketing@lambosdigital.com
Vasilios Lambos
Lambos Digital
+1 914-523-8874
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Infowise Ultimate Forms Joins Microsoft AppSource
German Coach Sebastian Boncol Contributes to World Record at International Speaker Slam
Mark Skousen, America’s Economist, Revives Ben Franklin’s Wisdom for Today’s President
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.