Lumisque Skincare Concludes Sponsorship Following Concerns Over Alignment and Conduct
“As a company that has earned the trust of providers worldwide, we do not take partnerships lightly. When a relationship no longer reflects our standards, it is our responsibility to take action,” said Lana Kerr, CEO of Lumisque Skincare.
The decision was made after repeated breaches of agreement and a lack of alignment in how the brand was being represented within the partnership. Lumisque remains committed to upholding the integrity, transparency, and clinical rigor that has defined its reputation in the medical aesthetics community.
About Lumisque Skincare:
Lumisque is a U.S.-based skincare brand and creator of CO2Lift® Carboxytherapy, a leading non-invasive solution for skin regeneration, post-procedure recovery, and intimate wellness. CO2Lift® is trusted by board-certified dermatologists, plastic surgeons, and medical spas globally.
For media inquiries or partnership interest, please contact:
press@co2lift.com | jessica@thejkoagency.com
www.lumisque.com | @co2liftpro on Instagram
Jessica Kopach
The JKO Agency
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Innovative Tracheostomy Recovery is at the Forefront at Cherrydale Health and Rehabilitation
AI CERTs® Empowers Marketers with AI+ Marketing Certification Amid Rising Demand for Applied AI Expertise
STK StickerStoke Expands 3DCal.com with 2024-2025 KTM SX Series, Advancing Custom Motocross Graphics
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.